Згідно Закону України 3651-д орган місцевого самоврядування «Боровицька сільська рада» (код ЄДРПОУ: 33271868) був реорганізований і увійшов до складу Сагунівської громади

Для можливості відновлення сайту дзвоніть за телефонами: (0432) 55-43-70 - Метастудія (Вінниця)
Vlada.ua - розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування
Боровиця
Чигиринський район, Черкаська область

регламент сільської ради

 

Боровицька сільська рада

Чигиринського району  Черкаської області

вул.Леніна,буд.90-А, село Боровиця, Чигиринський район, Черкаська область, 20921, тел/факс: (04730)91341 E-mail: borovitska_srada@ukr. net   Код  ЄДРПОУ  33271868

 

РІШЕННЯ

від 25 грудня  2015 року                                                           №4-4/7

 

Про регламент  роботи

Боровицької сільської ради

 

  Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 26 Закону України  «Про місцеве самоврядування в Україні» сільська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

  1. Регламент роботи Боровицької сільської ради затвердити згідно з додатком.

 

  1. Контроль за виконанням рішення покласти на постійні комісії сільської ради

 

 

 

Сільський голова                                      О.І. Малиношевський

                                                                                                                  Додаток

                                                                                                                                              до рішення Боровицької

                                                                                                                               сільської   ради

від   25.12.2015     №4-4/7

 

РЕГЛАМЕНТ  РОБОТИ  СІЛЬСЬКОЇ  РАДИ

 

РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

Стаття 1. Правові  засади  діяльності  ради

 

             1.1. Боровицька сільська рада (далі — Рада) є органом місцевого самоврядування, що представляє Боровицьку територіальну громаду та здійснює від її імені та в її інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та іншими законами України.

               1.2. Порядок діяльності Ради, її органів, депутатів, посадових осіб визначається Конституцією України, за­конами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про статус депутатів місцевих рад», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», «Про запобігання корупції», «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», іншими законодавчими актами та цим Регламентом.

               1.3. Регламент  Топилівської сільської ради (далі — Регламент) визначає порядок проведення першої сесії  Ради,   порядок обрання          секретаря ради, скликання чергових та позачергових сесій Ради, призначення пленарних засідань Ради, підготовки і розгляду питань на пленарних засіданнях, прийняття рішень Ради про затвердження порядку денного сесії та з процедурних питань, а також порядок ро­боти сесії Ради..

              1.4. Регламент затверджується не пізніше як на другій сесії Ради, рішенням Ради, прийнятим більшістю голо­сів депутатів від загального складу Ради. У такому ж порядку приймається рішення про внесення змін і допов­нень до Регламенту.

              1.5. До прийняття Регламенту Ради чергового скликання застосовується Регламент, що діяв у попередньому скликанні.

              1.6. У випадках прийняття законодавчих актів, внаслідок чого виникне неузгодженість окремих положень Регламенту з чинним законодавством, на черговій сесії повинні бути внесені відповідні зміни і доповнення до Регламенту.

              1.7. У разі наявності розбіжностей норм Регламенту з нормами чинного законодавства України, діють норми чинного законодавства України.

Стаття 2. Основні принципи діяльності Ради

2.1. Рада здійснює свою діяльність на принципах:

1) народовладдя;

2) законності;

3)  гласності;

4)  колегіальності;

5)  поєднання місцевих і державних інтересів;

6)  виборності;

7) правової, організаційної і матеріально-фінансової самостійності в межах повноважень, визначених зако­нодавством;

8)  державної підтримки та гарантії діяльності місцевого самоврядування;

9)  судового захисту прав місцевого самоврядування;

10) підзвітності та відповідальності органів ради та її посадових осіб перед виборцями.

 

 Стаття 3. Відкритість та гласність роботи Ради

      3.1.Сесії Ради проводяться гласно із забезпеченням права кожного бути присутнім на них, крім випадків, передбачених законодавством. Порядок доступу до засідань визначається Радою відповідно до закону та цього Регламенту.

        3.2.Відкритість та гласність роботи Ради, її президії, постійних комісій може реалізовуватися шляхом публі­кації звіту пленарних засідань Ради, публікації її рішень в газеті «Чигиринські вісті» та на офіційному сайті Ради та у інший визначений Радою спосіб.

      3.3. Представники засобів масової інформації можуть бути акредитовані на певний строк або на весь час скликання Ради при її виконавчому комітеті. Відмова в акредитації повинна бути вмотивованою. Порядок акре­дитації представників засобів масової інформації затверджується розпорядженням сільського голови.

Стаття 4. Планування роботи Ради

        4.1.Діяльність Ради здійснюється відповідно до річного плану роботи Ради, затвердженого на пленарному засіданні.

        4.2.План роботи на рік включає в себе напрямки діяльності Ради та її органів протягом року, визначає ос­новні питання для розгляду на пленарних засіданнях, заходи з підготовки та реалізації рішень Ради, визначає відповідальних за їх виконання.

        4.3.Проект плану роботи Ради розробляється під керівництвом сільського голови на підставі пропозицій постійних комісій,  депутатських фракцій та груп, депутатів.

Стаття 5. Порядок розгляду запитів на інформацію

        5.1.Запит на інформацію — це прохання особи до Ради та її органів надати публічну інформацію, що зна­ходиться у їх володінні. Запит на інформацію може бути індивідуальним або колективним, подаватись в усній, письмовій чи в іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою).

        5.2.Відповідь на запит на інформацію має бути надана не пізніше 5 робочих днів із дня отримання запиту.

        5.3.У разі, якщо запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, щодо стану довкілля, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних подій, що сталися або можуть статись і загрожують безпеці громадян, відповідь має бути надана не пізніше 48 годин з дня отримання запиту. Клопотання про термінове опрацювання запиту має бути обґрунтованим.

        5.4.У разі, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації се­ред значної кількості даних, строк розгляду такого запиту може бути продовжений до 20 робочих днів з обґрун­туванням такого продовження. В такому разі особа, що подала запит, має бути повідомлена у письмовій формі про продовження розгляду запиту не пізніше 5 робочих днів з дня отримання запиту.

        5.5. У Раді може бути передбачена можливість відшкодування фактичних витрат на копіювання та друк для випадків, коли задоволення запиту на інформацію передбачає виготовлення копій документів обсягом більш як 10 сторінок. Розмір фактичних витрат на копіювання та друк визначається в межах граничних норм, встановле­них Кабінетом Міністрів України.

Стаття 6. Присутність на пленарних засіданнях Ради

        6.1.На пленарних засіданнях Ради за рішенням Ради (або за запрошенням сільського голови), можуть бути присутні депутати інших рад, представники державних органів та органів місцевого самовря­дування, об’єднань громадян, трудових колективів. Для них у залі засідань відводяться спеціальні місця.

        6.2.Головуючий на пленарному засіданні Ради повідомляє депутатів Ради про осіб, які присутні на пленар­ному засіданні Ради за запрошеннями. Цим особам за рішенням Ради може бути надане право виступити на пленарному засіданні Ради.

6.3.Порядок розміщення депутатів Ради та інших присутніх у залі засідань осіб визначається Радою. Місця для депутатів Ради відводяться в залі засідань окремо від місць для інших осіб, присутніх на пленарному засі­данні ради, і не можуть бути зайняті іншими особами.

6.4.  За загальним правилом пленарні засідання Ради проводяться у приміщенні Ради за адресою:     с. Боровиця, вул. Леніна,90а, зал засідань Ради.

6.5. Якщо на пленарному засіданні бажає бути присутньою кількість осіб, яких неможливо розмі­стити у залі засідань без шкоди для проведення засідання, особи, які бажають бути присутніми у залі засідань, визначають своїх представників, яких уповноважені особи ради розміщують у залі засідань з урахуванням вимог п. 6.1.-6.3. цієї статті.

6.6. У разі необхідності може бути прийняте рішення про проведення пленарного засідання ради у іншому місці. Рішення про проведення пленарного засідання Ради у іншому місці приймається розпорядженням  сільського голови.

Стаття 7. Закриті пленарні засідання Ради

        7.1.  У разі необхідності, за рішенням Ради, яке приймається більшістю голосів депутатів Ради від загального складу Ради, проводяться закриті пленарні засідання для розгляду конкретно визначених питань.

        7.2. На закритому пленарному засіданні Ради мають право бути присутніми голова районної державної адмі­ністрації, за запрошенням Ради  - прокурор, а також особи, присутність яких необхідна для розгляду відповідного питання.

        7.3. Учасникам закритого пленарного засідання забороняється використовувати засоби фото-, відео- фіксації, засоби зв’язку, звукозапису та обробки інформації.

        7.4. Підготовка протоколу закритого пленарного засідання Ради здійснюється посадовими особами  Ради в режимі, що унеможливлює розголошення обговорюваних на засіданні питань.

        7.5.Порядок та обсяг інформації, що підлягає опублікуванню за підсумками закритого засідання, визнача­ються у кожному конкретному випадку рішенням Ради.

Стаття 8. Контрольна діяльність Ради та її постійних комісій

        8.1.Рада відповідно до встановлених законодавством повноважень, безпосередньо або через свої органи здійснює контроль у частині делегованих Радою виконавчому комітету повноважень та в інших ви­падках, передбачених законодавством.

        8.2.Постійні комісії Ради здійснюють свої контрольні функції щодо виконання рішень Ради.

        8.3.Постійні комісії Ради у питаннях, які належать до їх відання, та в порядку, визначеному законом, мають право отримувати від керівників органів підприємств, установ, організацій та їх філій і відділень необхідні мате­ріали.

        8.4.Рекомендації постійних комісій Ради підлягають обов’язковому розгляду органами, підприємствами, установами, організаціями, посадовими особами, яким вони адресовані.

        8.5.Про результати розгляду рекомендацій постійних комісій Ради органами, підприємствами, установами, організаціями, посадовими особами, яким вони адресовані, та вжиті заходи вони мають повідомити постійні комісії у встановлений для цього строк.

              Стаття 9. Контроль за виконанням рішень Ради

      9.1.Рада безпосередньо або через створені нею постійні комісії чи тимчасові контрольні комісії здійснює контроль за виконанням своїх рішень відповідно до Конституції України, законодавства про місцеве самовряду­вання, цього Регламенту.

        9.2.Контроль за виконанням рішень Ради організовує сільський  голова.

        9.3.Рішенням ради, як правило, покладається контроль за його виконанням на відповідну (профільну) по­стійну комісію Ради.

        9.4.Рішення Ради одразу після їх прийняття, але не пізніше 3-денного строку після закриття сесії Ради, пере­даються до відповідних (профільних) постійних комісій Ради.

        9.5.Постійна комісія Ради на своєму засіданні розглядає питання щодо контролю за виконанням отриманих рішень, надає інформацію про хід виконання відповідних рішень сільському голові або заступнику  сільського голови.

РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ  РОБОТИ  РАДИ

Глава 1.  ПІДГОТОВКА  ПЛЕНАРНИХ  ЗАСІДАНЬ

     Стаття 10. Порядок скликання першої сесії Ради

10.1. Перша сесія новообраної сільської ради скликається відповідною територіаль­ною виборчою комісією не пізніш як через два тижні після реєстрації новообраних депутатів ради в кількос­ті, яка забезпечує повноважність складу ради. Перше пленарне засідання першої сесії відкриває голова зазначеної територіальної виборчої комісії, який інформує раду про підсумки виборів депутатів, а також про підсумки виборів сільського голови. З моменту визнання повноважень депутатів ради нового скликан­ня та новообраного голови, головує на пленарних засіданнях ради першої сесії новообраний голова.

10.2. У разі якщо на час проведення першої сесії сільський голова не обраний, про що на сесії ради інформує голова територіальної виборчої комісії, рада обирає тимчасову президію з числа депутатів ради в кількості трьох -- п'яти осіб. Члени тимчасової президії почергово головують на пленарних засіданнях ради до обрання секретаря ради. З часу обрання секретаря ради, він головує на пленарних засіданнях ради.

                                                     

Стаття 11. Порядок денний першої сесії Ради

11.1.     До порядку денного першої сесії Ради мають бути включені такі питання:

11.1.1. Інформація голови територіальної виборчої комісії про підсумки виборів депутатів Ради та Боровицького  сільського голови і визнання їх повноважень;

11.1.2.Про обрання секретаря Ради;

      11.1.3. Про утворення та обрання постійних комісій Ради;

      11.1.4. Про утворення та обрання виконавчого комітету Ради;

   11.2.    Перша сесія, у разі необхідності, може складатися з двох пленарних засідань Ради.

Стаття 12. Форми роботи Ради

12.1. Рада проводить свою роботу сесійно. Сесія Ради складається з пленарних засідань Ради, а також засі­дань постійних комісій Ради. Постійна комісія або робоча група Ради може проводити своє засідання у перервах пленарного засідання Ради у тих випадках, коли питання визнано невідкладним, чи за дорученням Ради, якщо пленарне засідання Ради пов'язане з прийняттям рішень, проведенням виборів, призначенням або затверджен­ням на посади посадових осіб.

Стаття 13. Розпорядок роботи пленарних засідань Ради

        13.1.Пленарні засідання Ради, як правило, проводяться у робочі дні. Починаються о 15 годині і закінчуються не пізніше 18 години, з перервами на 15 хвилин через кожні 2 години роботи.

        13.2.Пленарні засідання Ради може бути подовжено головуючим на пленарному засіданні Ради понад визна­чений у пункті 14.1 цієї статті робочий час, але не більше ніж на 30 хвилин.

У необхідних випадках, за рішенням Ради, під час проведення пленарного засідання, можуть бути проведені окремі або спільні засідання постійних комісій, а також оголошені додаткові перерви в роботі сесії з визначенням у кожному випадку їх тривалості.

Одноразові зміни часу роботи можуть здійснюватися за рішенням Ради. Таке рішення приймається у поряд­ку, передбаченому для вирішення процедурних питань.

        13.3.За вмотивованим зверненням двох або більше уповноважених представників зареєстрованих депутат­яких фракцій (груп), головуючий на пленарному засіданні Ради зобов’язаний оголосити позачергову перерву у пленарному засіданні Ради. Правом на оголошення позачергової перерви з одного питання депутатська фрак­ція чи група може скористатися лише один раз протягом пленарного засідання.

        13.4. Кожне пленарне засідання Ради починається і закінчується Гімном України. У залі засідань Ради розмі­щується Державний Прапор України, малий Державний Герб України.

Стаття 14. Порядок скликання сесії  Ради

        14.1. Боровицька  сільська рада проводить свою роботу сесійно. Сесія складається з пленарних засідань Ради, а також засідань постійних комісій Ради.

 14.2. Сесії Ради, окрім першої, скликаються сільським головою.

        14.3.Сесія Ради скликається в міру необхідності, але не менше одного разу на квартал, а з питань відведен­ня земельних ділянок та надання документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності — не рідше ніж один раз на місяць.

        14.4.У разі немотивованої відмови сільського голови або неможливості його скликати сесію Ради, вона скли­кається секретарем Ради.

14.5. У цих випадках сесія Ради скликається:

           1) якщо сесія не скликається сільським головою у строки, передбачені Законом України «Про місцеве самовря­дування в Україні»;

           2) якщо сільський голова без поважних причин не скликав сесію у двотижневий строк після настання умов, передбачених ч. 7 ст. 46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

        14.6. Сесія Ради повинна бути також скликана за пропозицією не менш як однієї третини депутатів від за­гального складу Ради, виконавчого комітету Ради.

        14.7. У разі якщо сільський голова або секретар Ради у двотижневий строк не скликають сесію на вимогу суб'єктів, зазначених у п. 15.6  Регламенту, або у разі, якщо такі посади є вакантними, сесія може бути скликана депутатами Ради, які становлять не менш як одну третину складу Ради, або постійною комісією Ради.

        14.8.Рішення про скликання сесії Ради доводиться до відома депутатів і населення не пізніш як за 10 днів до сесії, а у виняткових випадках — не пізніш як за день до сесії із зазначенням часу скликання, місця проведення та питань, які передбачається внести на розгляд Ради.

        14.9. Сесію Ради відкриває і веде сільський голова, а у випадках, передбачених п. 15.4 Регламенту, — секретар  Ради, а у випадку, передбаченому п. 15.7 Регламенту, — за дорученням групи депутатів, з ініціативи якої скли­кана сесія, один з депутатів, що входить до її складу, а веде за рішенням Ради один з депутатів Ради.

        14.10.Сесія ради є повноважною, якщо в її пленарному засіданні бере участь більше половини депутатів від загального складу Ради.

        14.11. Пропозиції  щодо  питань  на  розгляд  Ради  можуть   вноситися сільським головою, постійними комісіями, депутатами, виконавчим комітетом Ради, головою місцевої державної адміністрації, головою районної, обласної ради, загальними зборами громадян. Пропозиції щодо прийняття рішень, які відповідно до закону є регулятор­ними актами, вносяться з урахуванням вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

        14.12. Протоколи сесій Ради, прийняті нею рішення підписуються особисто сільським головою, у разі його відсут­ності — секретарем Ради, а у випадку, передбаченому п. 15.7 Регламенту, — депутатом ради, який за доручен­ням депутатів головував на її засіданні.

      14.13.Інформація про скликання сесії Ради оприлюднюється на дошці оголошень та на офіцій­ному веб-сайті Ради.

 

 

Стаття 15. Формування порядку денного сесії Ради

         15.1.Пропозиції до проекту порядку денного сесії Ради вносяться сільським головою, депутатами, постійними комісіями. Пропозиції, як правило, вносяться не пізніше як за 20 днів до відкриття сесії.

                 15.2. У випадку виникнення надзвичайних ситуацій та інших невідкладних випадків, передбачених законом, проекти рішень Ради оприлюднюються негайно після їх підготовки.

                 15.3. Проекти рішень Ради, які підлягають обговоренню, оприлюднюються на офіційному веб-сайті Ради. 

15.4. Проекти актів органів місцевого самоврядування оприлюднюються в порядку, передбаченому Законом України «Про доступ до публічної інформації», крім випадків виникнення надзвичайних ситуацій та інших невід­кладних випадків, передбачених законом, коли такі проекти актів оприлюднюються негайно після їх підготовки.

                 15.5. Пропозиція щодо кожного питання, яке пропонується включити до проекту порядку денного сесії Ради або до затвердженого порядку денного сесії Ради, подається відповідно до Інструкції з діловодства Ради та чин­ного законодавства у формі проекту рішення із супровідним листом, пояснювальною запискою та листом-погодженням. Документи, що подаються до Ради пізніш як за 20 днів до відкриття сесії, на розгляд сесії та постій­них комісій Ради не виносяться, крім виняткових випадків, передбачених п. 16.13 цієї статті.

                 15.6. Проекти рішень Ради, сільський голова або його заступник (у випадку, коли сесія Ради скликається депута­тами у порядку, визначеному п. 15.4 ст. 15 Регламенту, —уповноважена особа з числа депутатів, які ініціювали скликання сесії Ради), передають до юридичного відділу виконавчого комітету Ради для розгляду та встановлен­ня відповідності його чинному законодавству. Якщо проект рішення відповідає чинному законодавству, началь­ник юридичного відділу візує його, а у випадку невідповідності проекту рішення чинному законодавству — надає висновок. Після цього проект рішення разом з іншими матеріалами передається відповідній профільній, суміж­ній та іншим постійним комісіям для подальшої роботи.

У разі наявності вмотивованих зауважень від постійних комісій, за дорученням сільського голови, юридичний відділ повторно розглядає проект рішення, з урахуванням зауважень.

         15.7. Профільними комісіями є комісії, до повноважень яких Положенням про постійні комісії сільської ради віднесено підготовку та розгляд питань у межах компетенції Ради.

Суміжними комісіями є комісії, повноваження яких, згідно з Положенням про постійні комісії сільської  ради, безпосередньо пов'язані з питаннями, що готуються профільною комісією на розгляд Ради.

Профільна та суміжні комісії, в яких підлягають розгляду пропозиції до порядку денного, визначаються сільським голо­вою на пленарному засіданні,  відповідно до Положення про постійні комісії Ради.

                 15.8. У випадках, передбачених законодавством, до проекту порядку денного сесії Ради включаються та­кож звіти посадових осіб органів, які рада відповідно утворює, обирає, призначає чи затверджує, а також звіти  про виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку, сільського бюджету, рішень Ради із зазначених питань, звіти посадових осіб, зобов'язаних звітувати перед Радою відповідно до законодавства України.

                 15.9. Розділ «Різне» включається до порядку денного кожного пленарного засідання незалежно від кількості питань, внесених на розгляд Ради.

 

         15.10.Перелік питань, які планується винести на розгляд пленарного засідання Ради, розглядається постійними комісіями Ради. За наслідками розгляду постійними комісіями проекту порядку денного  сесії  надаються рекомендації щодо внесення  на розгляд пленарного засідання  певного переліку питань.

                15.11. На засіданнях постійних комісій та пленарних засіданнях Ради з питань порядку денного сесії доповідають розробники проектів рішень Ради, зокрема:

 

                15.11.1.проектів, розроблених виконавчим комітетом – уповноважені ним особи ;

                15.11.2.проектів, розроблених фракціями — керівники фракцій або уповноважені фракціями особи;

                15.11.3.проектів, розроблених постійними або тимчасовими комісіями — голова комісії або уповноважена комісією особа.

 

                15.12. У разі відсутності зазначених осіб на засіданні постійної комісії, комісія має право не розглядати питан­ня, які пропонуються розробниками для внесення до порядку денного сесії Ради.

15.13.У виняткових випадках, після видання розпорядження голови Ради про скликання сесії, додатковому включенню до порядку денного підлягають питання:

— про затвердження або внесення змін до сільського бюджету;

  • кадрові питання;
  • питання, що потребують негайного розгляду.

Зазначені питання можуть бути внесені на розгляд ради на вимогу однієї з постійних комісій, депутатських фракцій (груп), сільського голови.

Стаття 16. Затвердження  порядку денного  сесії  Ради

                 16.1. Проект порядку денного сесії Ради обговорюється і затверджується в цілому більшістю голосів депута­тів Ради від загального її складу.

                 16.2. Якщо за підсумками голосування питання до порядку денного сесії Ради не включено, воно вважається відхиленим.

                 16.3. Рада може прийняти більшістю голосів депутатів від загального складу Ради мотивоване рішення про відкладення розгляду питання із затвердженого порядку денного сесії Ради на наступну сесію Ради. Таке рішен­ня може прийматися не більше двох разів щодо одного і того ж питання порядку денного.

                 16.4. Якщо за внесення на розгляд відкладеного питання рішення не прийнято, питання вважається знятим з розгляду як непідготовлене.

Стаття 17. Порядок підготовки та розгляду регуляторних актів

                17.1.Підготовка проектів регуляторних актів здійснюється на підставі плану діяльності з підготовки цих про­ектів на наступний календарний рік, який затверджується Радою не пізніше 15 грудня поточного року та опри­люднюється відповідно до Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» (далі по тексту статті — Закон).

                17.2. Розробник (виконавець) регуляторного акта готує аналіз регуляторного впливу відповідно до Методики підготовки аналізу регуляторного впливу, затвердженої Кабінетом Міністрів України.

                17.3. Проект регуляторного акта разом із відповідним аналізом регуляторного впливу оприлюднюється у спосіб, передбачений статтею 13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері госпо­дарської діяльності», не пізніше п’яти робочих днів з дня оприлюднення повідомлення про оприлюднення цього проекту регуляторного акта.

                17.4. Розробник (виконавець) проекту регуляторного акта враховує або мотивовано відхиляє зауваження і пропозиції фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань, одержані у встановлені ним строки, відповідно до Закону.

                17.5. Стосовно кожного регуляторного акта послідовно здійснюються базове, повторне та періодичне відстеження його результативності. До прийняття регуляторного акта виконавчим комітетом здійсню­ється базове відстеження. Звіт про відстеження результативності цього регуляторного акта оприлюднюється у десятиденний строк з дня підписання цього звіту.

                17.6. У випадках, визначених Законом, аналіз регуляторного впливу не готується. Відповідальна постійна комісія забез­печує підготовку експертного висновку щодо регуляторного впливу, що здійснюється відповідно до вимог Закону.

17.7. Голова постійної комісії Ради, зазначеної в пункті 6 цієї статті, доповідає на пленарному засіданні Ради, при представленні проекту регуляторного акта, висновки щодо його відповідності вимогам Закону, підготовлені на підставі аналізу регуляторного впливу та експертного висновку.

 

Глава 2. ПРОВЕДЕННЯ ПЛЕНАРНОГО ЗАСІДАННЯ РАДИ

Стаття 18. Відкриття та ведення пленарного засідання

                18.1. Пленарні засідання Ради відкриває, веде і закриває сільський голова. Засідання Ради може проводитися, якщо на ньому присутні більше половини депутатів Ради від загаль­ного складу Ради.

                18.2. На час доповіді, співдоповіді або виступу у дебатах головуючого на пленарному засіданні, ведення пле­нарного засідання Ради доручається  секретарю сільської ради.

Стаття 19. Реєстрація депутатів Ради на пленарному засіданні Ради

                19.1.Перед початком кожного пленарного засідання Ради, секретар сільської ради проводить реєстрацію депутатів ради, присутніх на пленарному засіданні, шляхом виготовлення друкованого реєстру, у якому кожен депутат особисто реєструється.

                19.2. Реєстр передається головуючому на пленарному засідан­ні, який оголошує кількість зареєстрованих депутатів.

                19.3.Якщо за даними реєстрації відкриття пленарного засідання Ради неможливе, у зв’язку з відсутністю не­обхідної кількості депутатів Ради, головуючий на пленарному засіданні Ради може оголосити перерву на термін, погоджений з керівниками фракцій та груп, або встановлює інший день проведення пленарного засідання Ради, з обов’язковим дотриманням вимог цього Регламенту щодо підготовки пленарного засідання Ради.

                19.4.Перед проведенням голосування щодо проектів рішень головуючий на пленарному засіданні Ради  проводить  із залученням Лічильної комісії пере­вірку кількості депутатів Ради, присутніх на пленарному засіданні Ради, визначення кворуму. Якщо голосування не може проводитися у зв'язку із відсутністю на пленарному засіданні Ради необхідної кількості депутатів Ради, головуючий на пленарному засіданні Ради відкладає пленарне засідання Ради або закриває його.

Стаття 20. Повноваження головуючого на пленарному засіданні Ради

20.1. Головуючий на пленарному засіданні Ради:

20.1.1 відкриває, закриває та неупереджено веде пленарні засідання Ради, оголошує перерви в пленарних засіданнях Ради, повідомляє про осіб, які запрошені для участі у її роботі;

20.1.2.виносить на обговорення проекти рішень Ради, оголошує їх повну назву, редакцію та їх ініціаторів (розробників); інформує про матеріали, що надійшли на адресу Ради;

20.1.3.організовує розгляд питань;

20.1.4.повідомляє списки осіб, які записалися для виступу;

20.1.5.надає слово для доповіді (співдоповіді), виступу, оголошує наступного промовця;

20.1.6.створює рі


Розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування
Пропонуємо веб-платформи по створенню власного веб-сайту державним органам влади, органам місцевого самоврядування та державним установам
Gromada.org.ua, Rda.org.ua, Rayrada.org.ua, School.org.ua, Osv.org.ua