Згідно Закону України 3651-д орган місцевого самоврядування «Боровицька сільська рада» (код ЄДРПОУ: 33271868) був реорганізований і увійшов до складу Сагунівської громади

Для можливості відновлення сайту дзвоніть за телефонами: (0432) 55-43-70 - Метастудія (Вінниця)
Vlada.ua - розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування
Боровиця
Чигиринський район, Черкаська область

рішення

Боровицька сільська рада

Чигиринського району  Черкаської області

вул.Леніна,буд.90-А, село Боровиця, Чигиринський район, Черкаська область, 20921, тел/факс: (04730)91341 E-mail: borovitska_srada@ukr. net   Код  ЄДРПОУ  33271868

 

РІШЕННЯ

від 29 січня  2016 року                                                                            №5-7/7

 

Про затвердження договору позички

автомобіля

 

      Відповідно до пункту 43 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сільська рада

ВИРІШИЛА:

 

  1. Договір позички автомобіля від 04 січня 2016 року затвердити.

 

  1. Акт прийняття-передачі майна від 05 січня 2016 року затвердити.

 

  1. Для виконання умов договору (проведення службових поїздок) виділяти щомісяця 100 (сто) літрів бензину.

 

  1. За потреби  проводити поточний ремонт автомобіля за кошти сільського бюджету .

 

  1. Бухгалтеру сільської ради заключити договір та отримати картки на бензин.

 

 

Сільський голова                           О.І.Малиношевський

 

 

 

Договір позички автомобіля

с. Боровиця                                                                                  04 січня  2016 року

     Малиношевський Олександр Іванович, який надалі іменується  Позичкодавець, з одного боку і  Боровицька сільська рада   в особі  сільського голови Малиношевського Олександра Івановича, що діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні, що надалі іменується Користувач з іншого боку, які разом іменуються Сторони,  уклали цей договір про таке:

  1. Предмет договору
    1. Позичкодавець зобов’язується передати Користувачеві в безоплатне користування транспортний засіб (далі – Майно) з наступними характеристиками:
      1. вид: легковий автомобіль
      2. марка і модель: ВАЗ 21061
      3. колір: червоний
      4. рік випуску: 1989
      5. державний номер: 71974МА
      6. номер шасі: ХТА210610L2320240
      7. номер кузова:  ХТА210610L2320240
      8. номер двигуна: 21031053700
      9. об’єм двигуна: 1500
      10. недоліки:  відсутні
      11. цільове призначення  майна: службові поїздки сільського голови та працівників сільської ради
    2. Позичкодавець гарантує, що на момент підписання сторонами цього договору Майно не є проданим, переданим у користування іншим особам, у заставі, під арештом не знаходиться, судових справ щодо нього не ведеться, будь-яких  інших відомих йому прав третіх осіб на Майно немає.
    3. Відомості про документ, який підтверджує право власності або  майнові права на зазначене Майно:
  2. Строк дії договору
    1. Договір є укладений з моменту його підписання Сторонами і діє протягом 2016 року
    2. Умови договору зберігають чинність  протягом усього строку дії і до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.
  3. Умови передання і повернення майна
    1. Позичкодавець зобов’язаний передати Майно Користувачу протягом  трьох днів із моменту укладення цього договору, а Користувач зобов’язаний прийняти Майно.
    2. Користувач вступає у користування Майном не раніше дня підписання Сторонами Акта приймання-передачі, який є невід’ємною частиною цього договору
    3. Користувач зобов’язаний в останній день строку цього договору повернути Позичкодавцеві Майно у стані не гіршому, ніж той, у якому Майно було передано Користувачу за Актом приймання-передачі, із урахуванням нормального зносу.
    4. Обов’язок  із підготовки Акта приймання-передачі (повернення) Майна покладається на Користувача.
    5. У результаті укладення цього договору право власності на Майно до Користувача не переходить.
  4. Права і обов’язки Позичкодавця
    1. Позичкодавець має право:

4.1.1.на відчуження Майна;

4.1.2. вимагати розірвання договору та повернення Майна в разі, якщо:

  •  

- Майно самовільно передане користувачем у користування іншій особі;

  •  

4.2. Позичкодавець  зобов’язаний:

4.2.1. проводитикапітальний ремонт переданого Користувачеві Майна за свій рахунок за мірою необхідності

4.2.2. передати разом із Майном у користування всі пов’язані з Майном документи (технічний паспорт, інструкція з експлуатації, тощо)

4.2.3. передати КористувачуМайно у стані, що допускає використання його за цільовим призначенням;

4.2.4. передати Користувачу майно у строк передбачений п.3.1 цього договору;

4.2.5. прийняти Майно від Користувача у строк передбачений п 3.3. цього договору;

4.2.6. не втручатися в діяльність Користувачаз використання переданого йому Майна, якщо вона не суперечить умовам цього договору;

4.2.7. попередити Користувача про особливі властивості та недоліки переданого йому Майна, які йому відомі та які можуть бути небезпечними для Майна, Користувача або інших осіб.

5. Права і обов’язки Користувача

5.1. Користувач має право:

5.1.1. розірвати цей договір і вимагати відшкодуваннязбитків у разі порушення Позичкодавцем строку передання Майна;

5.1.2. самостійно визначати спосіб використання переданого йому майна за умови дотримання вимог щодо цільового призначення Майна та інших вимог, установлених цим договором;

5.1.3. вимагати своєчасного передання Майна;

5.1.4. на відшкодування вартості необхідних витрат, здійснених за згодою Позичкодавця щодо поліпшення Майна. Умови і строки відшкодування Користувачеві витрат за проведення ним поліпшення визначаються окремою угодою Сторін

5.2. Користувач зобов’язаний:

5.2.1. користуватися переданим йому Майном відповідно до його цільового призначення та умов цього договору;

5.2.2. повернути Позичкодавцеві Майнов установленому цим договором порядку;

5.2.3. утримувати передане йому Майно в належному стані;

5.2.4. проводити поточний ремонт переданого йому Майна за свій рахунок за необхідністю, але не рідше одного разу на ріку строк, що не перевищує трьох робочих днів;

5.2.5. користуватися Майном особисто і не передавати Майно третім особам;

5.2.6. перед проведенням будь-яких поліпшень Майна отримати письмову згоду позичкодавця на проведення таких поліпшень;

5.2.7. усувати погіршення Майна, які сталися з його вини;

5.2.8. виконувати інші обов’язки, що виникли на підставі цього договору;

5.2.9. негайно повідомляти Позичкодавця про будь-які аварії або інші події, унаслідок яких завдано або може бути завдано пошкодження Майну, а також своєчасно вжити всіх можливих заходів для запобігання погіршення стану Майна. У разі якщо Майно частково постраждало внаслідок дійчи бездіяльності Користувача, то Користувач зобов’язаний здійснити роботи з усунення таких погіршень і приведення Майна в попередній стан;

5.2.10. проводити регулярну ретельну перевірку Майна на наявність зовнішніх і внутрішніх несправностей, а при їх виявленні негайно доводити до відома Позичкодавця;

5.2.11. допускати Позичкодавця до перевірки використання Майна

6. Ризик випадкового знищення чи пошкодження Майна

6.1. ризик випадкового знищення або пошкодження Майна або його частини несе

  1.  

7. Страхування Майна

7.1. Відповідно до цього Договору Майно, яке передається, підлягає страхуванню на

весь період дії договору.

7.2. Страхування Майна за свій рахунок здійснює Позичкодавець.

7.3. У разі невиконання свого зобов’язання Стороною, яка повинна згідно з цим

договором застрахувати передане Майно, інша сторона може застрахувати його і

вимагати відшкодування витрат на страхування.

8. Відповідальність сторін

8.1. за порушення чи неналежневиконання цього договору Сторони несуть

відповідальність згідно з чинним законодавством України та цим договором

8.2. користувач має право на відшкодування збитків, заподіяних унаслідок

невиконання Позичкодавцем зобов’язань, передбачених цим договором.

8.3. Позичкодавець не несе відповідальностіза недоліки Майна, які були ним

обговорені при укладенні договору або були заздалегідь відомі Користувачеві в

результаті огляду Майна або перевірки його справності.

8.4. Якщо Користувачем було нанесено шкоду Майну, Користувач повинен усунути

такий збиток за свій рахунок.

9. Порядок вирішення спорів

9.1. Усі розбіжності і спори, які можуть виникнути між Сторонами у зв’язку з виконанням цього договору, вирішуються шляхом переговорів.

9.2. У разі, якщо Сторони в результаті переговорів не змогли досягти взаємної згоди щодо розбіжностей, що виникли, а також у разі якщо одна зі Сторін ухиляється від проведення переговорів, спір вирішується у судовому порядку, встановленому законодавством України.

10. Форс-мажор

10.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання умов цього договору в разі виникнення форс-мажорних обставин на час дії таких обставин.

10.2. Під форс-мажорними обставинами Сторони розуміють: стихійне лихо (пожежа, повінь, зсув, тощо), військові дії, епідемії, страйки, ембарго, бойкот, рішення і дії органів державної влади, які перешкоджають виконанню цього договору.

10.3. Факт виникнення і припинення усіх форс-мажорних обставин засвідчується відповідними документами, які згідно з чинним законодавством України є підтвердженням таких обставин. Сторона, для якої настали форс-мажорні обставини, повинна негайно письмово інформувати про це іншу Сторону.

10.4. Сторона, яка посилається на форс-мажорні обставини як на причину неналежного виконання своїх зобов’язань за цим договором, звільняється від відповідальності за таке неналежневиконання зобов’язань, тільки якщо форс-мажорні обставини, на які посилається Сторона, виникли після укладення цього договору, їх виникнення викликане подіями, що не залежать від волі цієї Сторони, і цією Стороною було вжито усіх необхідних заходів для того, щоб уникнути або усунути негативні наслідки таких обставин.

11. Порядок зміни і розірвання договору

11.1. Зміни, доповнення до цього договору допускаються за взаємною згодою Сторін.

11.2. Цей договір може бути припинений( в тому числі шляхом розірвання)в порядку та на підставах, передбачених цим договором та чинним законодавством України.

11.3. Правочин, що вносить зміни до цього договору, має бути укладений Сторонами письмово.

12. Прикінцеві положення

12.1. Сторони підтверджують, що цей договір містить усі істотні умови, передбачені для договорів цього виду, і жодна зі сторін не посилатиметься в майбутньому на недосягнення згоди за істотними умовами договору як на підставу вважати його неукладеним або недійсним.

12.2. Сторони підтверджують, що в разі, якщо яка-небудь умова цього договору стане або буде визнана недійсною у зв’язку з протиріччям якому-небудь закону, ця умова не братиметься до уваги або ж Сторонамибудутьвжиті заходи щодо зміни договору в тій мірі, щоб зробити договір дійсним і зберегти в повному обсязі наміри Сторін.

12.3. Після підписання цього договору всі попередні переговори щодо нього, переписка, попередні договори і протоколи про наміри з питань, які так чи інакше стосуються цього договору, втрачають юридичну силу.

12.4. Усі правовідносини, що виникають у зв’язку з виконанням цього договору і не врегульовані ним, регламентуються нормами чинного законодавства України.

12.5. Сторони надали одна одній згоду на обробку, поширення та використання персональних даних, що містяться у даному договорі, додатках до нього , актах, що укладаються на його виконання, з метою належного виконання умов даного договору та відповідно до чинного законодавства України.

12.6. Доступ третім особам до персональних даних надається лише у випадках

передбачених чинним законодавством України.

12.7. Сторони засвідчують, що підписанням даного договору вониє повідомленими про володільця персональних даних, склад та зміст зібраних персональних даних, права володільця персональних даних, та осіб, яким передаються зазначені персональні дані.

12.8. Цей договір складено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної Сторони.

  •  

         Позичкодавець                                                          Користувач

Малиношевський Олександр ІвановичБоровицька сільська рада

с. Боровиця Чигиринськогорайонус. Боровиця Чигиринського району

Черкаської областіЧеркаської області

Паспорт НС 561128 виданий Чигиринськимкод ЄДРПОУ 33271868

РВ УМВС України в Черкаській областір/р

30.10.1998 рокуМФО

Ідентифікаційний №2234608571                                     

                                                                                               

Тел. 0980785498Тел. 91-3-41

Підпис ___________________підпис______________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

До договору № 1 від 04 січня 2016 року

  •  
  •  

с. Боровиця5 січня 2016 р

Малиношевський Олександр Іванович, який надалі іменується Позичкодавець, з одного боку і Боровицька сільська рада в особі сільського голови Малиношевського Олександра Івановича, що діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», що надалі іменується Користувач, з іншого боку, які разом іменуються Сторонами, а окремо Сторона, склали цей акт про таке

Позичкодавець передав, а Користувач прийняв Майно - транспортний засіб:

  1. Марка: ВАЗ
  2. Модель: 21061
  3. Реєстраційний  номер: 71974МА
  4. Колір: червоний
  5. Рік випуску: 1989
  6. Номер шасі: ХТА210610L2320240
  7. Номер кузова: ХТА210610L2320240
  8. Номер двигуна: 21031053700
  9. Об’єм двигуна: 1500
  10. Показання спідометра:
  11. Вміст заправної ємності:  40 л
  12. Загальний технічний стан транспортного засобу: відповідає нормам справного автомобіля. Автомобіль може використовуватися за своїм призначенням. Вузли і агрегати автомобіля справні та повністю комплектні.

Також Користувачу передається дублікат ключів від транспортного засобу та технічну документацію на транспортний засіб.

Транспортний засіб передано без пошкоджень у технічно справному стані.

Цей акт складено у двох примірниках по одному для кожної зі Сторін, які його підписали.

  •  

         Позичкодавець                                                          Користувач

Малиношевський Олександр ІвановичБоровицька сільська рада

с. Боровиця Чигиринськогорайонус. Боровиця Чигиринського району

Черкаської областіЧеркаської області

  • 33271868

РВ УМВС України в Черкаській областір/р

30.10.1998 рокуМФО

Ідентифікаційний №2234608571                                     

                                                                                     

Тел. 0980785498Тел. 91-3-41

Підпис ___________________підпис______________________

Боровицька сільська рада

Чигиринського району  Черкаської області

вул.Леніна,буд.90-А, село Боровиця, Чигиринський район, Черкаська область, 20921, тел/факс: (04730)91341 E-mail: borovitska_srada@ukr. net   Код  ЄДРПОУ  33271868

 

РІШЕННЯ

 

від 29 січня   2016 року                                                                                                     № 5-2/7     

 

Про місцеві податки і збори

на території  Боровицької

сільської ради

 

Відповідно  до статей 7, 10, 12, 14, 265, 266 Податкового кодексу України (із змінами та доповненнями), керуючись пунктом 24 частини 1 статті 26 та частиною 1 статті 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", сільська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

  1. Встановити на території села Боровиця майновий податок  у вигляді:

            - податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;

- плати за землю;

       -  транспортного податку;

  1.  Встановити на території села Боровиця пільги щодо сплати земельного податку для юридичних осіб:

 ст.282.1.4 від сплати звільняються «Органи державної влади, заклади установи та  організації, які повністю утримуються за кошти державного або місцевого бюджету, дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади незалежно від форми власності і джерел фінансування, заклади культури і науки, освіти, охорони здоровя, соціального захисту, фізичної культури та спорту, які повністю утримуються за рахунок коштів держави або місцевих бюджетів».

  1. Затвердити Положення про порядок справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території села Боровиця ( додаток 1).
  2. Затвердити Положення про порядок справляння земельного податку та пільги щодо його сплати ( додаток 2).
  3. Затвердити Положення про порядок справляння транспортного податку (додаток 3)
  4. Вважати таким, що втратило чинність рішення сільської ради №37/ІІ-1 /VІ від  15.02.2015 року «Про місцеві податки та збори  на території Боровицької  сільської ради»
  5. Рішення набирає чинності з 01 січня 2016 року.
  6.  Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію  з економічних питань, фінансів, бюджету, соціально-економічного і культурного  розвитку села, земельної реформи  та охорони навколишнього середовища.

 

Сільський голова                                                                               О.І.Малиношевський

 

 

                                      

                                                                         Додаток 1

до рішення Боровицької сільської ради

від 29 січня 2016 року №5-2/7

                         

 

Положення

про порядок справляння податку на нерухоме майно,

відмінне від земельної ділянки, на території села Боровиця

 

1. Загальні положення

 

Дане Положення про порядок справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території села Боровиця  (далі — Положення) розроблено відповідно до статей 7, 10, 12, 14, 265, 266 Податкового кодексу України (із змінами та доповненнями) (далі - ПКУ), пункту 24 частини 1 статті 26 та частини 1 статті 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні".

 

2. Визначення термінів

 2.1. Об'єкти житлової нерухомості - будівлі, віднесені відповідно до законодавства до житлового фонду, дачні та садові будинки.

 

2.1.1. Будівлі, віднесені до житлового фонду, поділяються на такі типи:

 

а) житловий будинок - будівля капітального типу, споруджена з дотриманням вимог, встановлених законом, іншими нормативно-правовими актами, і призначена для постійного у ній проживання. Житлові будинки поділяються на житлові будинки садибного типу та житлові будинки квартирного типу різної поверховості. Житловий будинок садибного типу - житловий будинок, розташований на окремій земельній ділянці, який складається із житлових та допоміжних (нежитлових) приміщень;

 

б) прибудова до житлового будинку - частина будинку, розташована поза контуром його капітальних зовнішніх стін, і яка має з основною частиною будинку одну (або більше) спільну капітальну стіну;

 

в) квартира - ізольоване помешкання в житловому будинку, призначене та придатне для постійного у ньому проживання;

 

г) котедж – одно - ,  півтора поверховий будинок невеликої житлової площі для постійного чи тимчасового проживання з присадибною ділянкою;

 

ґ) кімнати у багатосімейних (комунальних) квартирах - ізольовані помешкання в квартирі, в якій мешкають двоє чи більше квартиронаймачів.

 

2.1.2. Садовий будинок - будинок для літнього (сезонного) використання, який в питаннях нормування площі забудови, зовнішніх конструкцій та інженерного обладнання не відповідає нормативам, установленим для житлових будинків.

 

2.1.3. Дачний будинок - житловий будинок для використання протягом року з метою позаміського відпочинку.

 

2.2. Об'єкти нежитлової нерухомості - будівлі, приміщення, що не віднесені відповідно до законодавства до житлового фонду. У нежитловій нерухомості виділяють:

 

а) будівлі готельні - готелі, мотелі, кемпінги, пансіонати, ресторани та бари, туристичні бази, гірські притулки, табори для відпочинку, будинки відпочинку;

 

б) будівлі офісні - будівлі фінансового обслуговування, адміністративно-побутові будівлі, будівлі для конторських та адміністративних цілей;

 

в) будівлі торговельні - торгові центри, універмаги, магазини, криті ринки, павільйони та зали для ярмарків, станції технічного обслуговування автомобілів, їдальні, кафе, закусочні, бази та склади підприємств торгівлі й громадського харчування, будівлі підприємств побутового обслуговування;

 

г) гаражі - гаражі (наземні й підземні) та криті автомобільні стоянки;

 

ґ) будівлі промислові та склади;

 

д) будівлі для публічних виступів (казино, ігорні будинки);

 

е) господарські (присадибні) будівлі - допоміжні (нежитлові) приміщення, до яких належать сараї, хліви, гаражі, літні кухні, майстерні, вбиральні, погреби, навіси, котельні, бойлерні, трансформаторні підстанції тощо;

 

є) інші будівлі.

 

 3. Платники податку

 3.1. Платниками податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості.

 

3.2. Визначення платників податку в разі перебування об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості у спільній частковій або спільній сумісній власності кількох осіб.

 

3.2.1. Якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній частковій власності кількох осіб, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку.

 

3.2.2. Якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб, але не поділений в натурі, платником податку є одна з таких осіб-власників, визначена за їх згодою, якщо інше не встановлено судом.

 

3.2.3. Якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб і поділений між ними в натурі, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку.

 

 4. Об’єкт оподаткування

 4.1. Об’єктом оподаткування є об’єкт житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його частка.

 

4.2. Не є об’єктом оподаткування:

 

4.2.1. Об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, а також організацій, створених в установленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідного державного бюджету чи місцевого бюджету і є неприбутковими (їх спільній власності).

 

4.2.2. Об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які розташовані в зонах відчуження та безумовного (обов’язкового) відселення, визначені законом, в тому числі їх частки.

 

4.2.3. Будівлі дитячих будинків сімейного типу.

 

4.2.4. Гуртожитки.

 

4.2.5. Житлова нерухомість непридатна для проживання, в тому числі у зв'язку з аварійним станом, визнана такою згідно з рішенням сільської, селищної, міської ради.

 

4.2.6. Об'єкти житлової нерухомості, в тому числі їх частки, що належать дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, та особам з їх числа, визнаним такими відповідно до закону, дітям-інвалідам, які виховуються одинокими матерями (батьками), але не більше одного такого об'єкта на дитину.

 

4.2.7. Об'єкти нежитлової нерухомості, які використовуються суб'єктами господарювання малого та середнього бізнесу, що провадять свою діяльність в малих архітектурних формах та на ринках.

 

4.2.8. Будівлі промисловості, зокрема виробничі корпуси, цехи, складські приміщення промислових підприємств.

 

4.2.9. Будівлі, споруди сільськогосподарських товаровиробників, призначені для використання безпосередньо у сільськогосподарській діяльності.

 

4.2.10. Об'єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності громадських організацій інвалідів та їх підприємств.

 

4.2.11. Об’єкти нерухомості, що перебувають у власності релігійних організацій, статути (положення) яких зареєстровано  у встановленому законом  порядку, та  використовуються виключно для забезпечення їхньої статутної діяльності, включаючи ті, в яких здійснюють діяльність засновані такими релігійними організаціями добровільні заклади (притулки, інтернати, лікарні, тощо), крім об’єктів нерухомості в яких здійснюється виробнича та/або  господарська діяльність

 

4.2.12. будівлі дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів незалежно від форми власності та джерел фінансування, що використовуються для надання освітніх послуг.

 

5. База оподаткування

 5.1. Базою оподаткування є загальна площа об'єкта житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його часток.

 

5.2. База оподаткування об'єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, які перебувають у власності фізичних осіб, обчислюється контролюючим органом на підставі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що безоплатно надаються органами державної реєстрації прав на нерухоме майно та/або на підставі оригіналів відповідних документів платника податків, зокрема документів на право власності.

 

5.3. База оподаткування об'єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності юридичних осіб, обчислюється такими особами самостійно виходячи із загальної площі кожного окремого об'єкта оподаткування на підставі документів, що підтверджують право власності на такий об'єкт.

 

 6. Пільги із сплати податку

6.1. База оподаткування об'єкта/об'єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи платника податку, зменшується:

 

6.1.1. Для квартири/квартир незалежно від їх кількості — на 60 кв. метрів.

 

6.1.2. Для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості — на  120 кв. метрів.

 

6.1.3. Для різних типів об'єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), - на 180 кв. метрів.

 

Таке зменшення надається один раз за кожний базовий податковий (звітний) період (рік).

 

6.3.Боровицька  сільська рада  надає пільги з податку, що сплачується на території с. Боровиця  з об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних або юридичних осіб, громадських об’єднань, благодійних організацій, релігійних організацій України, статути (положення) яких зареєстровані у встановленому законом порядку, та використовуються для забезпечення діяльності, передбаченої такими статутами (положеннями). Пільги з податку, що сплачується на відповідній території, з об'єктів житлової нерухомості для фізичних осіб визначаються виходячи з їх майнового стану та рівня доходів.

 

Пільги з податку, що сплачується на території с. Боровиця  з об'єктів житлової нерухомості, для фізичних осіб не надаються на:

 

- об'єкт/об'єкти оподаткування, якщо площа такого/таких об'єкта/об'єктів перевищує п’ятикратний розмір неоподатковуваної площі, затвердженої рішенням Боровицької  сільської ради;

 

- об'єкти оподаткування, що використовуються їх власниками з метою одержання доходів (здаються в оренду, лізинг, позичку, використовуються у підприємницькій діяльності).

 

Пільги з податку, що сплачується на території с. Боровиця  з об'єктів нежитлової нерухомості, встановлюються в залежності від майна, яке є об'єктом оподаткування.

 

7. Ставка податку

7.1. Встановити ставки податку для об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб в таких розмірах:

 

- для фізичних осіб:

- для житлових приміщень 0,1 % розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування для квартири/квартир, загальна площа яких перевищує  60 кв. м., для житлового будинку/будинків, загальна площа яких перевищує 120 кв. м. , для різних типів об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та/або житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), загальна площа яких перевищує 180  кв. м., 

-  не житлових  приміщень 0,1 % розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування для нежитлової нерухомості, загальна площа яких перевищує 400 кв. м .

 

- для фізичних осіб-підприємців: 3 відсотка розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного року, за 1кв.метр бази оподаткування для об’єктів нежитлової нерухомості, що не віднесені відповідно до законодавства до житлового фонду.

 

- для юридичних осіб: 3 % розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування для об’єктів нежитлової нерухомості, що не віднесені відповідно до законодавства до житлового фонду

 

- для об’єктів нежитлової нерухомості , що перебувають у власності комунальних підприємств, створених органами  місцевого самоврядування  нульовий відсоток розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування

 

8. Податковий період

 8.1. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.

 

 9. Порядок обчислення суми податку

 9.1. Обчислення суми податку з об'єкта/об'єктів житлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості у такому порядку:

 

а) за наявності у власності платника податку одного об'єкта житлової нерухомості, в тому числі його частки, податок обчислюється, виходячи з бази оподаткування, зменшеної відповідно до підпунктів 6.1.1., 6.1.2. пункту 6.1. розділу 6 даного Положення, та пільги Боровицької  сільської  ради з неоподатковуваної площі таких об'єктів (у разі її встановлення) та відповідної ставки податку;

 

б) за наявності у власності платника податку більше одного об'єкта житлової нерухомості одного типу, в тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної загальної площі таких об'єктів зменшеної відповідно до підпунктів 6.1.1., 6.1.2. пункту 6.1. розділу 6 даного Положення, та пільги Боровицької сільської  ради з неоподатковуваної площі таких об'єктів (у разі її встановлення) та відповідної ставки податку;

 

в) за наявності у власності платника податку об'єктів житлової нерухомості різних видів, у тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної загальної площі таких об'єктів, зменшеної відповідно до підпункту 6.1.3. пункту 6.1. розділу 6 даного Положення, та пільги Боровицької сільської  ради з неоподатковуваної площі таких об'єктів (у разі її встановлення) та відповідної ставки податку;

 

г) сума податку, обчислена з урахуванням підпунктів б і в даного пункту, розподіляється контролюючим органом пропорційно до питомої ваги загальної площі кожного з об'єктів житлової нерухомості.

 д) за наявності у власника платника податку об’єкта (об’єктів) житлової нерухомості , у тому числі його частки, що перебуває у власності фізичної чи юридичної особи – платника податку, загальна площа якого перевищує 300 квадратних метрів (для квартири)  та/або  500 квадратних метрів (для будинку), сума податку, розрахована відповідно до пунктів «а»-«г» цього підпункту, збільшується на 25000 грн. на рік за кожний такий об’єкт житлової нерухомості, його частку.

Обчислення суми податку з об'єкта/об'єктів нежитлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості виходячи із загальної площі кожного з об'єктів нежитлової нерухомості та відповідної ставки податку.

 

9.2. Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку, та відповідні платіжні реквізити надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня року, що настає за базовим податковим (звітним) періодом (роком).

 

Щодо новоствореного (нововведеного) об'єкта житлової та/або нежитлової нерухомості податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об'єкт.

 

Контролюючий орган за місцем проживання (реєстрації) платників податку в десятиденний строк інформують відповідні контролюючі органи за місцезнаходженням об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості про надіслані (вручені) платнику податку податкові повідомлення-рішення про сплату податку у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.

 

Нарахування податку та надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень про сплату податку фізичним особам - нерезидентам здійснюють контролюючі органи за місцезнаходженням об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності таких нерезидентів.

 

9.3. Платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо:

 

- об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку;

 

- розміру загальної площі об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку;

 

- права на користування пільгою із сплати податку;

 

- розміру ставки податку;

 

- нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, контролюючий орган за місцем проживання (реєстрації) платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

 

9.4. Органи державної реєстрації прав на нерухоме майно, а також органи, що здійснюють реєстрацію місця проживання фізичних осіб, зобов'язані щоквартально у 15-денний строк після закінчення податкового (звітного) кварталу подавати контролюючим органам відомості, необхідні для розрахунку податку, за місцем розташування такого об'єкта нерухомого майна станом на перше число відповідного кварталу в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

 

9.5. Платники податку - юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцезнаходженням об'єкта оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 Податкового Кодексу України, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

 

Щодо новоствореного (нововведеного) об'єкта житлової та/або нежитлової нерухомості декларація юридичною особою - платником подається протягом 30 календарних днів з дня виникнення права власності на такий об'єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об'єкт.

 

10. Порядок обчислення сум податку в разі зміни власника об'єкта оподаткування податком

10.1. У разі переходу права власності на об'єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом календарного року податок обчислюється для попереднього власника за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об'єкт оподаткування, а для нового власника - починаючи з місяця, в якому виникло право власності.

 

10.2. Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

 

11. Порядок сплати податку

11.1. Податок сплачується за місцем розташування об'єкта оподаткування і зараховується до відповідного бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.

 

 12. Строки сплати податку

12.1. Податкове зобов'язання за звітний рік з податку сплачується:

- фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;

 

- юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                         Додаток 2

до рішення Боровицької сільської ради

від 29 січня 2016 року №5-2/7

 

Положення

про порядок плати за землю  на території села Боровиця  Чигиринського району.

 

1. Платниками податку є:

1.1. власники земельних ділянок, земельних часток (паїв);

1.2. землекористувачі.

2. Об'єктами оподаткування є:

2.1. земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні;

2.2. земельні частки (паї), які перебувають у власності.

3. Базою оподаткування є:

       3.1. нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом;

3.2. площа земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких не проведено.

3.3. Рішення ради щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянок розташованих у межах населених пунктів офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування нормативної грошової оцінки земель або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.

4. Оподаткування земельних ділянок, наданих на землях лісогосподарського призначення (незалежно від місцезнаходження) земельним податком :

4.1. Податок за лісові землі справляється як складова рентної плати, що визначається податковим законодавством.

4.2. Ставки податку за один гектар нелісових земель, які надані у встановленому порядку та використовуються для потреб лісового господарства, встановлюються відповідно до статті 274 Податкового Кодексу України. 

5. Ставка земельного податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено (незалежно від місцезнаходження) :

5.1. Ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюється у розмірі 0,1 відсотки від їх нормативної грошової оцінки, а для сільськогосподарських угідь 0,5 відсоток від їх нормативної грошової оцінки ( п. 241.1 ст.274 ПК).

5.2. Ставка податку встановлюється у розмірі 3 відсотки від їх нормативної грошової оцінки за земельні ділянки, які перебувають у постійному користуванні суб'єктів господарювання (крім державної та комунальної форми власності).

5.3. Коефіцієнт індексації нормативної грошової  оцінки земель, на який індексується нормативна грошова оцінка сільськогосподарських угідь, земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення, розрахований відповідно до ст. 289 Податкового кодексу України.

6. Ставки земельного податку за земельні ділянки, розташовані за межами населених пунктів, нормативну грошову оцінку яких не проведено

6.1. Ставка податку за земельні ділянки, розташовані за межами населених пунктів, встановлюється у розмірі 2 відсотки від нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі  по області.

7. Пільги щодо сплати земельного податку для фізичних осіб

7.1. Від сплати податку звільняються:

7.1.1. інваліди першої і другої групи;

7.1.2. фізичні особи, які виховують трьох і більше дітей віком до 18 років;

7.1.3. пенсіонери (за віком);

7.1.4. ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту";

7.1.5. фізичні особи, визнані законом особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, учасникам АТО та члени їх сімей.

7.2. Звільнення від сплати податку за земельні ділянки, передбачене для відповідної категорії фізичних осіб пунктом 7.1 цього розділу, поширюється на одну земельну ділянку за кожним видом використання у межах граничних норм:

7.2.1. для ведення особистого селянського господарства - у розмірі не більш як 2 гектари;

7.2.2. для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка): у селах - не більш як 0,25 гектара, в селищах - не більш як 0,15 гектара, в містах - не більш як 0,10 гектара;

7.2.3. для індивідуального дачного будівництва - не більш як 0,10 гектара;

7.2.4. для будівництва індивідуальних гаражів - не більш як 0,01 гектара;

7.2.5. для ведення садівництва - не більш як 0,12 гектара.

7.3. Від сплати податку звільняються на період дії єдиного податку четвертої групи власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі за умови передачі земельних ділянок та земельних часток (паїв) в оренду платнику єдиного податку четвертої групи.

8. Пільги щодо сплати податку для юридичних осіб

8.1. Від сплати земельного податку звільняються:

8.1.1 бюджетні установи та неприбуткові організації , пам’ятки природи історико-культурного призначення, автобусні зупинки, що розміщені на території Боровицької  сільської ради;

8.1.2. санаторно-курортні та оздоровчі заклади громадських організацій інвалідів, реабілітаційні установи громадських організацій інвалідів;

8.1.3. громадські організації інвалідів України, підприємства та організації, які засновані громадськими організаціями інвалідів та спілками громадських організацій інвалідів і є їх повною власністю, де протягом попереднього календарного місяця кількість інвалідів, які мають там основне місце роботи, становить не менш як 50 відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за умови, що фонд оплати праці таких інвалідів становить протягом звітного періоду не менш як 25 відсотків суми загальних витрат на оплату праці.

Зазначені підприємства та організації громадських організацій інвалідів мають право застосовувати цю пільгу за наявності дозволу на право користування такою пільгою, який надається уповноваженим органом відповідно до Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні".

У разі порушення вимог цієї норми зазначені громадські організації інвалідів, їх підприємства та організації зобов'язані сплатити суми податку за відповідний період, проіндексовані з урахуванням інфляції, а також штрафні санкції згідно із законодавством;

8.1.4 дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади незалежно від форм власності і джерел фінансування, заклади культури, науки, освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, фізичної культури та спорту, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевого бюджетів.

9. Земельні ділянки, які не підлягають оподаткуванню земельним податком

9.1. Не сплачується податок за:

9.1.1. сільськогосподарські угіддя зон радіоактивно забруднених територій, визначених відповідно до закону такими, що зазнали радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи (зон відчуження, безумовного (обов'язкового) відселення, гарантованого добровільного відселення і посиленого радіоекологічного контролю), і хімічно забруднених сільськогосподарських угідь, на які запроваджено обмеження щодо ведення сільського господарства;

9.1.2. землі сільськогосподарських угідь, що перебувають у тимчасовій консервації або у стадії сільськогосподарського освоєння;

9.1.3. землі дорожнього господарства автомобільних доріг загального користування - землі під проїзною частиною, узбіччям, земляним полотном, декоративним озелененням, резервами, кюветами, мостами, штучними спорудами, тунелями, транспортними розв'язками, водопропускними спорудами, підпірними стінками, шумовими екранами, очисними спорудами і розташованими в межах смуг відведення іншими дорожніми спорудами та обладнанням, а також землі, що знаходяться за межами смуг відведення, якщо на них розміщені споруди, що забезпечують функціонування автомобільних доріг, а саме:

а) паралельні об'їзні дороги, поромні переправи, снігозахисні споруди і насадження, протилавинні та протисельові споруди, вловлюючі з'їзди, захисні насадження, шумові екрани, очисні споруди;

б) майданчики для стоянки транспорту і відпочинку, склади, гаражі, резервуари для зберігання паливно-мастильних матеріалів, комплекси для зважування великогабаритного транспорту, виробничі бази, штучні та інші споруди, що перебувають у державній власності, власності державних підприємств або власності господарських товариств, у статутному капіталі яких 100 відсотків акцій (часток, паїв) належить державі;

9.1.4. земельні ділянки сільськогосподарських підприємств усіх форм власності та фермерських (селянських) господарств, зайняті молодими садами, ягідниками та виноградниками до вступу їх у пору плодоношення, а також гібридними насадженнями, генофондовими колекціями та розсадниками багаторічних плодових насаджень;

9.1.5. земельні ділянки кладовищ, крематоріїв та колумбаріїв;

9.1.6. земельні ділянки, надані для будівництва і обслуговування культових та інших будівель, необхідних для забезпечення діяльності релігійних організацій України, статути (положення) яких зареєстровано у встановленому законом порядку.

10. Особливості оподаткування платою за землю

10.1. Органи місцевого самоврядування встановлюють ставки плати за землю та пільги щодо земельного податку, що сплачується на відповідній території.

Органи місцевого самоврядування до 25 грудня року, що передує звітному, подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки рішення щодо ставок земельного податку та наданих пільг зі сплати земельного податку юридичним та/або фізичним особам.

Нові зміни щодо зазначеної інформації надаються до 1 числа першого місяця кварталу, що настає за звітним кварталом, у якому відбулися зазначені зміни.

10.2. Якщо право на пільгу у платника виникає протягом року, то він звільняється від сплати податку починаючи з місяця, що настає за місяцем, у якому виникло це право. У разі втрати права на пільгу протягом року податок сплачується починаючи з місяця, що настає за місяцем, у якому втрачено це право.

10.3. Якщо платники податку, які користуються пільгами з цього податку, надають в оренду земельні ділянки, окремі будівлі, споруди або їх частини, податок за такі земельні ділянки та земельні ділянки під такими будівлями (їх частинами) сплачується на загальних підставах з урахуванням прибудинкової території.

Ця норма не поширюється на бюджетні установи у разі надання ними будівель, споруд (їх частин) в тимчасове користування (оренду) іншим бюджетним установам, дошкільним, загальноосвітнім навчальним закладам незалежно від форм власності і джерел фінансування.

11. Податковий період для плати за землю

11.1. Базовим податковим (звітним) періодом для плати за землю є календарний рік.

11.2. Базовий податковий (звітний) рік починається 1 січня і закінчується 31 грудня того ж року (для новостворених підприємств та організацій, а також у зв'язку із набуттям права власності та/або користування на нові земельні ділянки може бути меншим 12 місяців).

12. Порядок обчислення плати за землю

12.1. Підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру.

Центральні органи виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері земельних відносин та у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно у сфері будівництва, щомісяця, але не пізніше 10 числа наступного місяця, а також за запитом відповідного контролюючого органу за місцезнаходженням земельної ділянки подають інформацію, необхідну для обчислення і справляння плати за землю, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

12.2. Платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов'язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.

12.3. Платник плати за землю має право подавати щомісяця звітну податкову декларацію, що звільняє його від обов'язку подання податкової декларації не пізніше 20 лютого поточного року, протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним.

12.4. За ново відведені земельні ділянки або за новоукладеними договорами оренди землі платник плати за землю подає податкову декларацію протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним.

У разі зміни протягом року об'єкта та/або бази оподаткування платник плати за землю подає податкову декларацію протягом 20 календарних днів місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися такі зміни.

12.5. Нарахування фізичним особам сум податку проводиться контролюючими органами, які видають платникові до 1 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про внесення податку за формою, встановленою у порядку визначеному статтею 58 Податкового Кодексу.

У разі переходу права власності на земельну ділянку від одного власника до іншого протягом календарного року податок сплачується попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначену земельну ділянку, а новим власником - починаючи з місяця, в якому у нового власника виникло право власності.

У разі переходу права власності на земельну ділянку від одного власника до іншого протягом календарного року контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

12.6. За земельну ділянку, на якій розташована будівля, що перебуває у спільній власності кількох юридичних або фізичних осіб, податок нараховується з урахуванням прибудинкової території кожному з таких осіб:

1) у рівних частинах - якщо будівля перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб, але не поділена в натурі, або одній з таких осіб-власників, визначеній за їх згодою, якщо інше не встановлено судом;

2) пропорційно належній частці кожної особи - якщо будівля перебуває у спільній частковій власності;

3) пропорційно належній частці кожної особи - якщо будівля перебуває у спільній сумісній власності і поділена в натурі.

За земельну ділянку, на якій розташована будівля, що перебуває у користуванні кількох юридичних або фізичних осіб, податок нараховується кожному з них пропорційно тій частині площі будівлі, що знаходиться в їх користуванні, з урахуванням прибудинкової території.

12.7. Юридична особа зменшує податкові зобов'язання із земельного податку на суму пільг, які надаються фізичним особам відповідно до пункту 281.1 статті 281 Податкового Кодексу за земельні ділянки, що знаходяться у їх власності або постійному користуванні і входять до складу земельних ділянок такої юридичної особи.

Такий порядок також поширюється на визначення податкових зобов'язань із земельного податку юридичною особою за земельні ділянки, які відведені в порядку, встановленому Законом України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" для безоплатного паркування (зберігання) легкових автомобілів, якими керують інваліди з ураженням опорно-рухового апарату, члени їх сімей, яким відповідно до порядку забезпечення інвалідів автомобілями передано право керування автомобілем, та законні представники недієздатних інвалідів або дітей-інвалідів, які перевозять інвалідів (дітей-інвалідів) з ураженням опорно-рухового апарату.

13. Строк сплати плати за землю

13.1. Власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.

У разі припинення права власності або права користування земельною ділянкою плата за землю сплачується за фактичний період перебування землі у власності або користуванні у поточному році.

13.2. Облік фізичних осіб - платників податку і нарахування відповідних сум проводяться щороку до 1 травня.

13.3. Податкове зобов'язання щодо плати за землю, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

13.4. Податкове зобов'язання з плати за землю, визначене у податковій декларації, у тому числі за ново відведені земельні ділянки, сплачується власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

13.5. Податок фізичними особами сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.

Фізичними особами у сільській та селищній місцевості земельний податок може сплачуватися через каси сільських (селищних) рад за квитанцією про приймання податкових платежів. Форма квитанції встановлюється у порядку, передбаченому статтею 46 Податкового Кодексу.

13.6. При переході права власності на будівлю, споруду (їх частину) податок за земельні ділянки, на яких розташовані такі будівлі, споруди (їх частини), з урахуванням прибудинкової території сплачується на загальних підставах з дати державної реєстрації права власності на таку земельну ділянку.

13.7. У разі надання в оренду земельних ділянок (у межах населених пунктів), окремих будівель (споруд) або їх частин власниками та землекористувачами, податок за площі, що надаються в оренду, обчислюється з дати укладення договору оренди земельної ділянки або з дати укладення договору оренди будівель (їх частин).

13.8. Власник нежилого приміщення (його частини) у багатоквартирному жилому будинку сплачує до бюджету податок за площі під такими приміщеннями (їх частинами) з урахуванням пропорційної частки прибудинкової території з дати державної реєстрації права власності на нерухоме майно.

14. Орендна плата

14.1. Підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки оформлений та зареєстрований відповідно до законодавства.

Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, які укладають договори оренди землі, повинні до 1 лютого подавати контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки переліки орендарів, з якими укладено договори оренди землі на поточний рік, та інформувати відповідний контролюючий орган про укладення нових, внесення змін до існуючих договорів оренди землі та їх розірвання до 1 числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися зазначені зміни.

Форма надання інформації затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної податкової політики.

14.2. Платником орендної плати є орендар земельної ділянки.

14.3. Об'єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду.

14.4. Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем.

14.5. Розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу:

14.5.1. не може бути меншою 3 відсотків нормативної грошової оцінки;

14.5.2. не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки.

14.5.3.не може перевищувати граничний розмір орендної плати, встановлений у підпункті 14.5.2. у разі  визнання орендаря  на конкурентних засадах

14.6. Плата за суборенду земельних ділянок не може перевищувати орендної плати.

14.7. Податковий період, порядок обчислення орендної плати, строк сплати та порядок її зарахування до бюджетів застосовується відповідно до вимог статей 285 - 287 Податкового Кодексу України.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                         Додаток 3

до рішення Боровицької сільської ради

від 29 січня 2016 року №5-2/7

 

Положення

про порядок справляння транспортного податку  на території села Боровиця.

                                                                                                                                   

1. Платники податку

1.1. Платниками транспортного податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в Україні згідно з чинним законодавством власні легкові автомобілі, що відповідно до підпункту 267.2.1 пункту 267.2 цієї статті є об'єктами оподаткування.

2. Об'єкт оподаткування

2.1. Об'єктом оподаткування є легкові автомобілі,  з року випуску яких минуло не більше  п’яти років (включно) та середньо ринкова вартість яких становить понад 750 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.

Така вартість визначається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику економічного розвитку, за методикою затвердженою Кабінетом Міністрів України, виходячи з  марки, моделі, року випуску, типу двигуна, об’єму циліндрів двигуна, типу коробки переключення передач, пробігу легкового автомобіля, та розміщується на його офіційному веб-сайті.

3. База оподаткування

3.1. Базою оподаткування є легковий автомобіль, що є об'єктом оподаткування відповідно до підпункту2.1 пункту 2 цього положення.

4. Ставка податку встановлюється з розрахунку на календарний рік у розмірі 25000 гривень за кожен легковий автомобіль, що є об'єктом оподаткування відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 цього положення.

5. Податковий період

.5.1. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.

6. Порядок обчислення та сплати податку

6.1. Обчислення суми податку з об'єкта/об'єктів оподаткування фізичних осіб здійснюється контролюючим  органом за місцем реєстрації платника податку.

6.2. Податкове / податкові повідомлення - рішення про сплату суми/сум податку  та відповідні платіжні реквізити надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим  органом за місцем його реєстрації до 1 липня року базового податкового (звітного) періоду (року).

Щодо об'єктів оподаткування, придбаних протягом року, податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такийоб'єкт. Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

Нарахування податку та надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень про сплату податку фізичним особам - нерезидентам здійснюють контролюючі  органи за місцем реєстрації об'єктів оподаткування, що  перебувають у власності таких нерезидентів.

6.3. Органи внутрішніх справ зобов'язані до 1 квітня 2016 року подати  контролюючим органам за місцем реєстрації об'єкта оподаткування відомості, необхідні для розрахунку податку.

З 1 квітня 2016 року органи внутрішніх справ зобов'язані щомісячно, у 10-денний строк після закінчення календарного місяця подавати контролюючим органам відомості, необхідні для розрахунку податку, за місцем реєстрації об'єкта оподаткування станом на перше число відповідного місяця.

Форма подачі  інформації встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної податкової політики.

6.4. Платники податку - юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцем реєстрації об'єкта оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

Щодо об'єктів оподаткування, придбаних протягом року, декларація юридичною особою – платником подається протягом місяця з дня виникнення права власності на такий об'єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об'єкт.

6.5. У разі  переходу права власності на об'єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом звітного року податок обчислюється попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в  якому  він втратив  право власності  на  зазначений об'єкт оподаткування, а новим власником - починаючи з місяця, в якому він набув право власності на цей об'єкт.

Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення – рішення  новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

6.6. За об'єкти оподаткування , придбані протягом року, податок сплачується пропорційно кількості місяців, які залишилися до кінця року, починаючи з місяця, в якому проведено реєстрацію транспортного засобу.

6.7. У разі спливу п'ятирічного віку легкового автомобіля протягом звітного року податок сплачується за період з 1 січня цього року до початку місяця, наступного за місяцем, в якому вік такого автомобіля досяг (досягне) п'яти років.

      6.8. У разі незаконного заволодіння третьою особою легковим автомобілем, який відповідно до підпункту 267.2.1 пункту 267.2 цієї статті є об'єктом оподаткування, транспортний податок за такий легковий автомобіль не сплачується з місяця, наступного за місяцем, в якому мав місце факт незаконного заволодіння легковим автомобілем, якщо такий факт підтверджується відповідним документом про внесення відомостей про вчинення кримінального правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань, виданим уповноваженим державним органом.

У разі повернення легкового автомобіля його власнику (законному володільцю) податок за такий легковий автомобіль сплачується з місяця, в якому легковий автомобіль було повернено відповідно до постанови слідчого, прокурора чи рішення суду. Платник податку зобов'язаний надати контролюючому органу копію такої постанови (рішення) протягом 10 днів з моменту отримання.

      6.9. У разі незаконного заволодіння третьою особою легковим автомобілем, який відповідно до підпункту 267.2.1 пункту 267.2 цієї статті є об'єктом оподаткування, уточнююча декларація юридичною особою - платником податку подається протягом 30 календарних днів з дня внесення відомостей про вчинення кримінального правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань.

У разі повернення легкового автомобіля його власнику уточнююча декларація юридичною особою - платником податку подається протягом 30 календарних днів з дня складання постанови слідчого, прокурора чи винесення ухвали суду.

      6.10. Фізичні особи - платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем своєї реєстрації для проведення звірки даних щодо:

а) об'єктів оподаткування, що перебувають у власності платника податку;

б) розміру ставки податку;

в) нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів (зокрема документів, що підтверджують право власності на об'єкт оподаткування, перехід права власності на об'єкт оподаткування, документів, що впливають на середньоринкову вартість легкового автомобіля), контролюючий орган за місцем реєстрації платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

Фізичні особи - нерезиденти у порядку, визначеному цим пунктом, звертаються за проведенням звірки даних до контролюючих органів за місцем реєстрації об'єктів оподаткування.

 

7. Порядок сплатиподатку

7.1. Податок сплачується за місцем реєстрації об'єктів оподаткування і зараховується до відповідного бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.

8. Строки сплати податку

8.1. Транспортний податок сплачується:

а) фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення – рішення ;

б) юридичними особами – авансовими  внесками  щокварталу до 30 числа місяця, щонаступає за звітним кварталом, які відображаються в річній  податковій декларації.

 

 

 

 

 

 

Боровицька сільська рада

Чигиринського району  Черкаської області

вул.Леніна,буд.90-А, село Боровиця, Чигиринський район, Черкаська область, 20921, тел/факс: (04730)91341 E-mail: borovitska_srada@ukr. net   Код  ЄДРПОУ  33271868

РІШЕННЯ

 

Від 29 січня   2016 року                                                                 №5-3/7

 

 

Про встановлення ставки акцизного податку

з реалізації суб’єктами господарювання

роздрібної торгівлі підакцизних товарів

з урахуванням вимог Податкового кодексу України

      

 

        У зв’язку з прийняттям Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» в частині встановлення ставки акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів  керуючись статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сільська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

  1. Рішення сільської ради  від  16 лютого  2015 року № 37/ІІ – 3/VІ визнати таким, що втратило чинність з 01.01.2016 року.

 

 2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з  економічних питань, фінансів,  бюджету,  соціально-економічного  і культурного розвитку села, земельної реформи та охорони навколишнього середовища. 

 

 

 Сільський голова                                                 О.І.Малиношевський

Боровицька сільська рада

Чигиринського району  Черкаської області

вул.Леніна,буд.90-А, село Боровиця, Чигиринський район, Черкаська область, 20921, тел/факс: (04730)91341 E-mail: borovitska_srada@ukr. net   Код  ЄДРПОУ  33271868

 

РІШЕННЯ

від 29 січня  2016 року                                                                            №5-5/7

 

Про програму соціально-економічного

розвитку  села  Боровиця  на  2016  рік

 

          Заслухавши інформацію сільського голови та відповідно до статті 27 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»   сільська рада

ВИРІШИЛА:

 

  1. Програму соціально-економічного розвитку села Боровиця на 2016 рік затвердити згідно з додатком.

 

  1. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з економічних питань, фінансів, бюджету, соціально-економічного і культурного  розвитку села, земельної реформи  та охорони навколишнього середовища.

 

 

Сільський голова                              О.І.Малиношевський

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                      Додаток

                                                                                     до рішення сільської ради

                                                                                           від 29 січня 2015 року №5-5/7

 

 

ПРОГРАМА

соціально – економічного  розвитку

села Боровиця  на  2016 рік

 

         Програма  соціально – економічного  і  культурного  розвитку  села  на  2016  рік  розроблена  у  відповідності  з  вимогами  Законів  України  «  Про  державне  прогнозування  та  розроблення  програм  економічного  і  соціального  розвитку  України,  «  Про  місцеве  самоврядування  в  Україні»,  з  урахуванням  районної  програми  соціально – економічного  розвитку  на  2016 р.  та  на  основі  можливостей  місцевого  бюджету.

        Основним  завданням  програми  є  задоволення  основних  життєво  необхідних  потреб  населення,  послідовне  зростання  рівня  життя  мешканців  села,  наповнення  сільського  бюджету,  сприяння  подальшому  розвитку  малого  бізнесу,  створення  нових  робочих  місць.

        Основну  частину  надходжень  до  бюджету  сільської  ради  становить  плата  за  землю.  За  умови  неухильного  виконання  Земельного  кодексу  України  щодо   використання  земель  усіма  землекористувачами  на  умовах  оренди  або  приватної  власності,  доходи  від  використання  землі  у  2016 році  становитимуть 670,0 тис.грн.

 

ЗЕМЕЛЬНІ   ВІДНОСИНИ

 

На  землі  запасу та  резервного  фонду  заключені  договори  оренди  з  

СТОВ  «  Дружба», ПрАТ «Боровицьке» та  ТОВ  « АПК « Маїс».

Заключено  договори  оренди  на  незатребувані  земельні  паї.

Виготовлена  технічна  документація  з  нормативної  грошової  оцінки  земель  населених  пунктів.

 

СОЦІАЛЬНИЙ  ЗАХИСТ  НАСЕЛЕННЯ

 

Значна  увага  приділяється  соціальному  захисту  населення,  насамперед  пільгових  категорій   населення,  малозабезпечених  та  одиноких  громадян.

На  звернення  жителів  села  сільською  радою  оформляються  документи  для  одержання  субсидій. Планується виділяти матеріальну допомогу сім’ям учасників АТО, а також ветеранам до 9-го травня.

 

ОХОРОНА      ДОВКІЛЛЯ

 

Для  забезпечення  охорони  навколишнього  середовища  будуть  здійснюватися  заходи по  охороні  навколишнього  природоохоронного  середовища   та  проводитись  робота по  боротьбі  з  амброзією  та  знищенню  омели,  дотриманню  належного  порядку    біля  домоволодінь  та  на  території  сільської  ради.

БЛАГОУСТРІЙ    СЕЛА

 

         Будуть здійснені заходи для  проведення  ремонту  та  утримання  ґрунтових  доріг,  очищення  їх  від  снігу,  відновлення  та  оплата  вуличного  освітлення,  косовиці  бур’янів,  озеленення  села,  ремонту  огорожі  кладовищ  та  впорядкування  їх  території. Для  виконання  даних  робіт  будуть  залучатись  громадяни,  що  стоять  на  обліку  в  центрі  зайнятості. Планується провести ремонт приміщень сільської ради та заміна електроопалювальних пристроїв.

 

ОСВІТА

 

      На території Боровицької сільської ради працює Дошкільний навчальний заклад «Малятко», який розраховано на 38 дітей. Планується обладнати приміщення та встановити в ньому твердопаливний котел для опалення дошкільного навчального закладу. Також заклад потребує оновлення меблів та покриття підлоги в приміщенні кухні.

 

ОХОРОНА      ЗДОРОВ’Я

 

        Сприяти в роботі Боровицької  АЗПСМ. Перераховуватимуться субвенційні кошти на утримання лаборанта для даного АЗПСМ та кошти на медикаменти для районної лікарні. Також для Боровицького АЗПСМ передбачені кошти на медикаменти, паливо та автозапчастини.

 

КУЛЬТУРА

 

      Сільським  бюджетом  на  2016  рік  передбачені  кошти  в  сумі  150089,00 гривень  для  утримання  закладів  культури,  в  тому  числі  33202,00  гривень  на  бібліотеку, будинку культури – 116887,00 грн.

Планується оформити документацію на будинок культури, провести його ремонт.

ЗВ’ЯЗОК

 

       На  території  села  працює  поштове  відділення,  в  якому  працює  оператор    та  3  листоноші.

 

 

Фінансування  програми  соціально – економічного  розвитку  села  буде  проводитись  за  рахунок  коштів  сільського  бюджету  та  залучення  інвестицій.

 

 

Інформація про соціально-економічний стан села Боровиця

за 2015 рік

 

1.Проводилися роботи по соціальному захисту пільгової категоріі населення

   малозабезпечених сімей, одиноких пристарілих громадян, ветеранів  війни і                                  праці, багатодітних сімей, надавалася допомогу в отриманні соціальних виплат, по забезпеченню паливом. Надано матеріальну допомогу сім’ям учасників АТО з розрахунку 5000 грн. на учасника (16 осіб), а також грошова допомога ветеранам до 9го травня (2100 грн.) .

2. Виконаний поточний ремонт Будинку культури с. Боровиця.

3. Працює Боровицький АЗПСМ. Були перераховані субвенції до районного бюджету на його утримання (медикаменти).

4.Проводилися  заходи по відзначенню дня села.

КТКВК 110502 – 14000,00 грн.

5.Через сільську раду подавалися заяви на субсидії на газ та тверде паливо (дрова, вугілля), а також електроенергію.

6. Дошкільна  освіта . Продовжує працювати ДНЗ «Малятко», кількість дітей які відвідують ДНЗ «Малятко» 38 осіб. Проводився поточний ремонт приміщень закладу.

.

                                  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прогноз  розвитку села Боровиця

 на 2016рік.

 

1.Планується продовження   роботи по соціальному захисту пільгової категоріі населення

малозабезпечених сімей, одиноких пристарілих громадян, ветеранів  війни і                           праці, багатодітних сімей, надавати допомогу в отриманні соціальних виплат, по      забезпеченню паливом.

Відповідальний:   

Виконком сільської ради, соціальні працівники.Постійно.

 

2. Проводення  роботи  по благоустрою і утриманню в належному  санітарному  стані     території села, мобілізувати жителів села до робіт по упорядкуванню території кладовищ,  вулиць, біля дворів. Відновлення вуличного освітлення: заміна ліхтарів, лампочок, тощо. Огородження кладовища.

   

Відповідальний:                     Виконком сільської ради, депутати, установи, організації,

                                                  громада села

                                                  Кошти сільського бюджету, спонсорів

                                                  постійно

 

3. Культура  

     Поточний ремонт приміщення Будинку культури (ремонт концертного залу БК, заміна крівлі)

Відповідальний:                     Виконком сільської ради, депутати, установи, організації,

                                                  громада села

                                                  Кошти сільського бюджету, спонсорів

                                                  Постійно

 

4. Управління 

     Поточний ремонт приміщення сільської ради (кабінет секретаря, заміна електроопалювальних пристроїв на сучасні для економії та кращого обігріву приміщень)

Відповідальний:                     Виконком сільської ради, депутати, установи, організації,

                                                  громада села

                                                  Кошти сільського бюджету, спонсорів

                                                  Постійно

 

5. Освіта 

Обладнання приміщення для котельної. Оскільки ДНЗ приєдане до теплопостачальної системи школи, що знаходиться на балансі районного бюджету, тому планується встановити твердопаливний котел, щоб забезпечити автономність опалення ДНЗ «Малятко».    

Відповідальний:                     Виконком сільської ради, депутати, установи, організації,

                                                  громада села

                                                  Кошти сільського бюджету, спонсорів

                                                  Постійно

 

 


Розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування
Пропонуємо веб-платформи по створенню власного веб-сайту державним органам влади, органам місцевого самоврядування та державним установам
Gromada.org.ua, Rda.org.ua, Rayrada.org.ua, School.org.ua, Osv.org.ua