Згідно Закону України 3651-д орган місцевого самоврядування «Боровицька сільська рада» (код ЄДРПОУ: 33271868) був реорганізований і увійшов до складу Сагунівської громади

Для можливості відновлення сайту дзвоніть за телефонами: (0432) 55-43-70 - Метастудія (Вінниця)
Vlada.ua - розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування
Боровиця
Чигиринський район, Черкаська область

законодавча база

 

 Надаємо посилання на роз’яснення Національного агентства з питань запобігання корупції щодо порядку та строків подання декларації: http://sfs.gov.ua/anonsi/15622.html

     - Порядок формування, ведення та оприлюднення (надання)інформації Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, затверджений рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 10.06.2016 №3, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15.07.2016 за №959/29089 (Додаток 1); 

     - Роз’яснення щодо застосування окремих положень Закону України «Про запобігання корупції» стосовно заходів фінансового контролю, затверджене Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції 11 серпня 2016 р. №3 (із змінами, внесеними рішеннями Національного агентства від 06.09.2016 року №18, від 30.09.2016 року №57, від 03.11.2016 №106) (Додаток 2); 

     - Роз’яснення щодо визначення суб’єктів декларування, передбачених підпунктом «и» пункту 1 та пунктами 2, 3 частини першої статті 3 Закону України «Про запобігання корупції» (щодо посадових осіб юридичних осіб публічного права) (Додаток 3); 

     - Загальні рекомендації при роботі з Єдиним державним реєстром декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (Додаток 4); 

     - Роз’яснення щодо заповнення електронної декларації та повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, навчальні відеоматеріали із заповнення розділів декларації у «Єдиному державному реєстрі декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування» https://nazk.gov.ua/deklaraciya 

     Про стан функціонування Реєстру можна дізнатись просто на офіційному веб-сайті Національного агентства https://nazk.gov.ua з напису на спеціальному банері. 

     Також нагадуємо, як отримати довідку про доходи за минулий рік через Електронний кабінет платника: http://ck.sfs.gov.ua/data/material/000/216/291033/_nstr_otrim_dov_dki.doc 

  Деклараційна кампанія-2017 для осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування

     Національне агентство з питань запобігання корупції (далі – НАЗК) є центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії корупції.

     Відповідно до рішення НАЗК від 10.06.2016 № 2 «Про початок роботи системи подання та оприлюднення декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування», з 01.01.2017 розпочався другий етап подачі суб’єктами декларування декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій або місцевого самоврядування, який триватиме до 01.04.2017.

     Згідно з попередніми підрахунками експертів кількість суб’єктів декларування збільшився до 1 млн. осіб.

     Значне збільшення кількості суб’єктівдекларування – посадових і службових осіб державних органів та органів місцевого самоврядування, зумовлює необхідність у здійсненні НАЗК широкої інформаційної, методологічної та роз’яснювальної роботи під час проходження декларування.

     У НАЗК створена та працює «гаряча лінія» щодо заповнення е-декларацій: +38(044)200-08-29, +38(044)200-06-88, а також постійно оновлюються на офіційному веб-сайті (https://nazk.gov.ua) інформаційно-довідкові матеріали з питань декларування.

     Водночас, характер і суть питань, що надходять від декларантів, свідчить про необхідність поширення інформаційних та довідкових матеріалів щодо найактуальніших з них.

     З метою налагодження ефективної співпраці у сфері формування і реалізації державної антикорупційної політики в Україні доводимо довідома посадових і службових осіб державних органів, органів місцевого самоврядування змісту:
– роз’яснень щодо застосування окремих положень Закону України «Про запобігання корупції» стосовно заходів фінансового контролю: https://nazk.gov.ua/zakonodavstvo-0;
– відповідей НАЗК на найбільш поширені запитання, які надходять від суб’єктів декларування: https://nazk.gov.ua/naychastishi-zapytannya та тут ( Додаток 1);
– визначення суб’єктів декларування – посадових осіб юридичних осіб публічного права: https://nazk.gov.ua/sites/default/files/rozyasnennya_yuopp.docx.pdf;
– заповнення та подання декларацій(навчальний онлайн курс та відео-ролики)( Додаток 2).

     Рекомендуємо ознайомитися з вищенаведеними матеріали з метою реалізації антикорупційного законодавства, правильного заповнення е-декларацій.

Акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Державної фіскальної служби України поінформував (http://acskidd.gov.ua/news#165), який ключ необхідно отримувати для подання електронної декларації особам, уповноваженим на виконання функцій держави або місцевого самоврядування. 

     Так, відповідно до Прикінцевих положень Закону України від 14 жовтня 2014 року № 1700-VII «Про запобігання корупції», у 2016 році службові особи, які на день початку роботи зазначеної системи займають згідно зі статтею 50 цього Закону відповідальне та особливо відповідальне становище, до яких у тому числі віднесено посади державної служби категорії «А» та «Б», зобов’язані подати щорічні декларації за минулий рік у порядку, встановленому цим Законом, протягом 60 календарних днів після початку роботи системи (до 1 листопада 2016 року). Державні службовці категорії «В» подаватимуть декларацію починаючи з 1 січня 2017 року.

     Для подання декларації за минулий рік суб’єкт декларування має використовувати особистий ключ електронного цифрового підпису (ЕЦП) отриманий для виконання своїх службових обов’язків. Разом з цим, особи, які припинили діяльність пов’язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування протягом звітного року, отримують послуги ЕЦП як фізичні особи, а не як посадова особа органу державної влади, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи або організації державної форми власності.

     Надання послуг електронного цифрового підпису суб’єктам декларування на безоплатній основі здійснюють акредитовані центри сертифікації ключів Міністерства юстиції України, Державної фіскальної служби України та Державної казначейської служби України (відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 №145-р «Про забезпечення надання послуг електронного цифрового підпису державним службовцям, які займають посади, віднесені до категорій А і Б, та інші прирівняні до них посади»).

     Як отримати ЕЦП для подання декларації. Для отримання ЕЦП для подання декларації за минулий рік суб’єкту декларування необхідно звернутись до спеціально призначеної відповідальної особи відповідного органу державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій державної форми власності та надати:
- копію паспорта підписувача (копії 1-2 сторінок; 3-6 – за наявності відміток та сторінки з відміткою про реєстрацію місця проживання), засвідчену підписом власника;
- копію картки платника податків, засвідчену підписом власника. За наявності у паспорті громадянина України реєстраційного номера облікової картки платника податків, замість копії картки платника податків може бути подана копія сторінки паспорта громадянина України з відповідною відміткою, засвідчена підписом власника. Якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від реєстраційного номеру облікової картки платника податків, додатково подається копія сторінки паспорту з відміткою про таку відмову. 

     Суб’єкти декларування, які досягли 25-ти та 45-ти річного віку, повинні своєчасно забезпечити вклеювання нових фотократок до паспорту. Паспорт, в якому не вклеєно відповідної картки при досягненні власником відповідного віку, є недійсним: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/2503-12

     Також у зв’язку з тим, що в межах послуг електронного цифрового підпису не передбачено надання носіїв ключової інформації, генерація особистих ключів підписувачів виконується на носії посадової особи (змінні флеш-носії, оптичні носії CD/DVD, захищені носії ключової інформації тощо), суб’єкту декларування потрібно мати відповідний носій ключової інформації.
Особистий ключ має властивості прихованого файлу і відображається, якщо у налаштуваннях папок активована функція відображення прихованих файлів.

     Строк дії посилених сертифікатів відкритих ключів становить 2 (два) роки з моменту їх формування.
У разі отримання послуг електронного цифрового підпису, до закінчення строку чинності посилених сертифікатів відкритих ключів, слід скасувати діючі посилені сертифікати відкритих ключів: http://acskidd.gov.ua/blokuvannya

     Відповідно до Закону України «Про державну службу», до категорії «А» (вищий корпус державної служби) належать посади: керівники та заступники керівників державних органів, юрисдикція яких поширюється на всю територію України. До категорії «Б» належать посади: керівників структурних підрозділів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та інших державних органів, їх заступників, керівників територіальних органів цих державних органів та їх структурних підрозділів, їх заступників. Всі інші державні службовці належать до категорії «В».
 


Розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування
Пропонуємо веб-платформи по створенню власного веб-сайту державним органам влади, органам місцевого самоврядування та державним установам
Gromada.org.ua, Rda.org.ua, Rayrada.org.ua, School.org.ua, Osv.org.ua