Згідно Закону України 3651-д орган місцевого самоврядування «Боровицька сільська рада» (код ЄДРПОУ: 33271868) був реорганізований і увійшов до складу Сагунівської громади

Для можливості відновлення сайту дзвоніть за телефонами: (0432) 55-43-70 - Метастудія (Вінниця)
Vlada.ua - розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування
Боровиця
Чигиринський район, Черкаська область

рішення

Боровицька сільська рада

Чигиринського району  Черкаської області

вул.Леніна,буд.90-А, село Боровиця, Чигиринський район, Черкаська область, 20921, тел/факс: (04730)91341 E-mail: borovitska_srada@ukr. net   Код  ЄДРПОУ  33271868

 

РІШЕННЯ

від 25 грудня 2015 року                                                                            №4-11/7

 

Про розгляд заяви ТОВ «АПК «МАЇС»

 

 

      Розглянувши  лист ТОВ «АПК «МАЇС» від 24.12.2015 року № 556   про надання дозволу на підключення до кооперативної мережі газопостачання лінії по виробництву соку на Боровицькому консервному заводі,  відповідно до Статуту Кооперативу «Дружба» по газифікації села врахувавши зауваження депутатів Боровицька сільська рада

ВИРІШИЛА:

  1. Винести дане питання на розгляд загальних зборів (сходу) громадян села.
  2. Запропонувати  ТОВ «АПК «МАЇС» звернутися до компетентних органів  для  розроблення технічної документації  щодо  підключення до кооперативної мережі  газопостачання  в  с. Боровиця з метою   недопущення  недоотримання  газу  жителями села.
  3. Відповідну технічну документацію  запропонувати на розгляд  сільської ради.
  4. Контроль  за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань  депутатської  діяльності та етики, дотримання законодавства.

 

 

 

 Сільський  голова                                     О.І.Малиношевський

Про  порядок   присвоєння  та  зміни

поштових адрес об’єктам нерухомого

майна у селі Боровиця Чигиринського

району Черкаської області

 

  Відповідно до пункту 42 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве  самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації протокольного рішення виконкому сільської ради від 24 липня 2015 року «Про розробку порядку присвоєння та зміни поштових адрес об’єктам нерухомого майна у селі Боровиця Чигиринського району Черкаської області» та з метою досягнення відсутності однакових номерів, виправлення орфографічних помилок в назвах вулиць, забезпечення безперешкодної реєстрації, перереєстрації, купівлі-продажу об’єктів нерухомого майна, оформлення спадщини та інших дій з об’єктами нерухомості, сільська рада

ВИРІШИЛА:

 

  1. Затвердити порядок присвоєння та зміни поштових адрес об’єктам нерухомого майна у селі Боровиця Чигиринського району Черкаської області згідно з додатком
  2. Контроль за виконанням рішення покласти на постійні комісії  сільської ради.

 

 

 

 

Сільський голова                                           О.І.Малиношевський

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Загальні положенння. 

 

Порядок присвоєння та зміни поштових адрес об’єктам нерухомого майна у селі Боровиця (далі — Порядок) встановлює на території села єдиний функціональний механізм надання поштових адрес та закріплює основні принципи присвоєння адрес, їх зміни та анулювання, основи ведення адресної бази населених пунктів.

Порядок діє на території населеного пункту Боровицької сільської ради і є обов’язковим для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об’єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.

 

           Відповідно до мети цього Порядку наведені в ньому терміни вживаються в таких значеннях:

 — адреса–ідентифікатор об’єкта нерухомого майна;

— нерухоме майно — об’єкти, розташовані на земельних ділянках, переміщення яких є неможливим без їх знецінення та зміни цільового призначення;

— земельна ділянка, призначена для будівництва житлового будинку, господарських будівель і споруд;

— будинок — жила чи нежила будівля;

— тимчасова споруда для провадження підприємницької діяльності — невелика одноповерхова пересувна споруда, яка не має закритого приміщення для тимчасового перебування людей, або стаціонарна споруда, яка має площу до 30 кв.м, яка виконується із полегшених конструкцій і встановлюється тимчасово без улаштування фундаментів;

— власники об’єктів нерухомого майна — юридичні та фізичні особи, у тому числі фізичні особи-підприємці;

— домоволодіння — два і більше будинків, з належними до них надвірними будівлями чи спорудами (чи без них), яким надана єдина адреса;

— жилий (житловий) будинок — одна будівля капітального типу, призначена для проживання фізичних осіб;

— квартира — ізольоване помешкання в жилому будинку, призначене для проживання фізичних осіб;

— комплекс нежилих будинків — дві і більше нежилих будівель виробничого, господарського, соціально-побутового призначення разом із надвірними спорудами та інженерними мережами (чи без них), яким надана єдина адреса;

— нежилий (нежитловий) будинок — одна будівля капітального типу, призначена для інших, ніж проживання фізичних осіб, цілей;

— об’єкт нерухомого майна — нерухоме майно, якому відповідно до цього Порядку може бути надана адреса;

— окремі частини будинків — приміщення в будинках, зазначені в правовстановлюючих документах як самостійний об’єкт права власності, у тому числі нежилі приміщення громадського призначення, вбудовані в житлові будинки на першому та цокольному поверхах або прибудовані до жилих будинків, підвали;

— приміщення службового, допоміжного та технічного призначення — комори, сараї, вбиральні, трансформаторні, сходові клітини, вестибюлі, перехідні шлюзи, позаквартирні коридори, колясочні, сміттєкамери, горища, шахти і машинні відділення ліфтів, вентиляційні камери та інші приміщення які входять до складу будинків, їх комплексів, домоволодінь, призначені для забезпечення їх експлуатації та обслуговування і не можуть бути самостійними об’єктами права власності;

— самостійний об’єкт права власності — об’єкт нерухомого майна, визначений у правовстановлюючому документі шляхом присвоєння йому індивідуалізуючої ознаки (перелік будинків, що входять доскладу комплексів нежилих будинків чи домовладінь, найменування приміщень, їх площа, розташування згідно з планом  тощо).

 

                      2. Розгляд та перелік документів щодо присвоєння та зміни поштових адрес об’єктам нерухомого майна.     

 

2.1. Для присвоєння чи зміни поштових адрес об’єктам нерухомого майна юридичні та фізичні особи подають заяву на ім’я сільського голови.

 

2.2. До заяви про присвоєння або зміну поштової адреси додаються такі документи:

 

— копія правовстановлюючого документу, який посвідчує право користування або власності на земельну ділянку;

— для фізичної особи — копія паспорту;

— для юридичної особи– копія Статуту;

— копія правовстановлюючого документа, який підтверджує право власності заявника на об’єкт нерухомого майна;

— документ, що засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта проектній документації, державним будівельним нормам, стандартам і правилам; 

 — дозвіл на виконання будівельних робіт, виданий інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю у Київській  області, у разі присвоєння поштової адреси об’єктам незавершеного капітального будівництва. 

 

2.3. Секретар виконкому сільської ради приймає документи та готує відповідний проект рішення виконавчого комітету Боровицької сільської  ради.

 

2.4. Секретар виконкому, відповідальний за підготовку проекту рішення виконавчого комітету щодо присвоєння чи зміни поштової адреси, перед початком підготовки рішення зобов’язана перевірити, відповідність картографічних матеріалів і документів фактичному розташуванню об’єктів нерухомого майна та земельних ділянок.

2.5. Розгляд заяв та підготовка проекту рішення виконкому сільської ради не повинен перевищувати 30 календарних днів (у разі наявності всіх документів).

2.6. У разі відсутності або неповного комплекту документів, зазначених у п. 2.2. цього Порядку, секретар виконкому надає заявнику письмову відповідь із встановленням терміну надання таких документів.

2.7. У разі відсутності підстав для присвоєння чи зміни адреси, заявнику секретарем виконкому  надається мотивована письмова відповідь щодо неможливості присвоєння чи зміни адреси.

2.8. За результатами розгляду заяв, секретар виконкому виносить на розгляд виконкому сільської ради проект рішення про присвоєння чи зміну поштових адрес об’єктам нерухомого майна.

 

2.9. У разі прийняття рішення виконкому сільської ради, секретарем виконкому, заявникам надаються рішення стосовно питання, порушеного заявниками, протягом 10 днів з моменту прийняття рішення. У разі відмови у присвоєнні або зміні поштової адреси, за потреби, заявникам надається витяг з протоколу з мотивацією стосовно розгляду вказаної заяви.

 

3.  Види адрес та особливості їх присвоєння.

 

3.1. Присвоєння та зміна поштових адрес об’єктам нерухомого майна здійснюється шляхом прийняття відповідних рішень виконкому сільської ради.

3.2. Підготовка проектів рішень виконкому сільської ради здійснюється секретарем виконкому, з метою закріплення основних принципів адресної бази за клопотаннями (заявами) суб’єктів господарювання та фізичних осіб.

3.3. Присвоєння самостійних поштових адрес чи їх зміна допускається об’єктам нерухомого майна (житлові будинки (садиби), адміністративні, господарські, промислові та побутові будівлі і споруди або їх частини, тощо) розташованим на земельних ділянках, які знаходяться у власності, оренді або постійному користуванні та переміщення яких є неможливим без їх знецінення та зміни їх цільового призначення.

3.4. Не надаються самостійні поштові адреси наступним об’єктам нерухомого майна:

— земельним ділянкам для ведення особистого селянського господарства;

— спорудам, які встановлені тимчасово без улаштування фундаменту;

— окремо розташованим гаражам, гаражним підприємствам при відсутності документів про надання земельної ділянки у власність, оренду під капітальне будівництво або постійне користування;

— вбудованим приміщенням;

— приміщенням службового, допоміжного та технічного призначення, розташованим у будівлях та житлових будинках, інженерних мережах;

— об’єктам, які відносяться до категорії самочинного будівництва, без наявності оформлених документів відповідно до законодавства та Порядку чи рішень відповідного суду.

3.5. Присвоєння самостійних поштових адрес об’єктам нерухомого майна, які у встановленому законом порядку прийняті в експлуатацію, здійснюється за пропозицією секретаря виконкому сільської ради на підставі документу, що засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта проектній документації, державним будівельним нормам, стандартам і правилам.

 

3.6. Відповідно до цього Порядку, у залежності від виду та особливостей об’єктів нерухомого майна, присвоюються такі види адрес:

 

3.6.1 Адреси жилих будинків, домоволодінь, квартир.

 

Жилим будинкам, домоволодінням, квартирам присвоюється адреса, яка складається з назви вулиці, номера будинку (домоволодіння) та номера квартири (за наявності). Номер будинку (домоволодіння) позначається відповідною арабською цифрою, номер квартири – відповідною арабською цифрою після слова «квартира».

3.6.2 Адреси нежилих будинків, їх комплексів, окремих частин нежилих будинків.

Нежилим будинкам, їх комплексам, окремим частинам нежилих будинків присвоюється адреса, яка складається з назви вулиці, номера будинку об’єкта нерухомого майна та номера частини об’єкта нерухомого майна ( за наявності). Номер об’єкта позначається відповідною арабською цифрою через дефіс після номера об’єкта.

3.7. У випадках, коли на відповідній вулиці забудовано нові жилі будинки (домоволодіння), нежилі будинки виробничого, господарського, соціально-побутового та іншого призначення, їх комплекси, і їм виходячи з вже наявної нумерації об’єктів нерухомого майна по вулиці, яка знаходиться, неможливо надати номер, такий об’єкт нерухомого майна при наданні адреси позначається номером найближчого об’єкта нерухомого майна по відповідному боку вулиці в бік зменшення з відповідною буквою через дефіс.

3.8. У разі, коли у власника об’єкта нерухомого майна на законних підставах виникло право власності на об’єкт нерухомого майна, що мали єдину адресу (домоволодіння, комплекс нежилих будинків) то такий об’єкт нерухомого майна позначається номером цього домоволодіння або комплексу нежилих будинків з відповідною буквою через дефіс.

3.9. У разі потреби в присвоєнні самостійної адреси об’єкту нерухомого майна, власник (власники) який (які) набув (набули) права власності на нього (його окрему частину) та звернувся (звернулися) у встановленому порядку до виконкому сільської ради, адреса присвоюється відповідно до вимог цього Порядку зі збереженням позначень, використаних  в адресі, яка була надана раніше.

3.10. При присвоєнні адрес об’єктам нерухомого майна використовуються наступні типи:

— вулиця;

— провулок.

Вулиці зазначаються в адресі таким чином: спочатку вказується один із типів вулиці, а потім її назва.

Назви вулиць, які складаються з імені та прізвища, зазначаються в адресі таким чином: спочатку ім’я, а потім прізвище;

Назви вулиць, які складаються із звання та прізвища, зазначаються в адресі таким чином: спочатку звання, а потім прізвище.

 

4. Заключні положення.

 

4.1. Адреси об’єктів нерухомого майна, розташованих на території села, присвоєні до набрання чинності даного Порядку, зберігаються та можуть бути змінені для приведення у відповідність до цього Порядку за заявою власника об’єкту.

4.2. У разі заяви власника до уповноважених органів з метою виконання дій з об’єктами нерухомого майна та виявлення невідповідності їх поштової адреси вимогам Порядку ведення Реєстру прав власності на нерухоме майно, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 28.01.2008 року № 7/5, власник (користувач) зобов’язаний звернутися з заявою до виконкому сільської ради щодо зміни поштової адреси.

 

Секретар сільської ради                                      Мироненко Г.І

 

Аналіз регуляторного впливу проекту рішення сесії Боровицької  сільської  ради 

 «Про затвердження Порядку присвоєння та зміни поштових адрес об’єктам нерухомого майна в с. Боровиця»

 

 

Даний аналіз регуляторного впливу рішення сесії Боровицької сільської ради «Про затвердження Порядку присвоєння та зміни поштових адрес об’єктам нерухомого майна в с. Боровиця» (далі Аналіз) підготовлений з метою одержання зауважень та пропозицій відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 11.09.2003 р. № 1160-IV, постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта» від 11.03.2004 № 308.

 

1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання.

 

З метою впорядкування нумерації об’єктів нерухомого майна в селі Боровиця уніфікації назв вулиць, створення умов володіння, користування та розпорядження цими об’єктами їх власниками виникла необхідність у затвердженні Порядку присвоєння та зміни адрес об’єктам нерухомого майна в селі Боровиця.

 

Причини та умови виникнення проблеми:

 

— відсутній єдиний порядок присвоєння та зміни адрес об’єктам нерухомого майна: не розроблена та не затверджена в установленому порядку система, за якою власник нерухомого майна може отримати чи змінити адресу будинку, частині нерухомого майна;

— відсутні або не збережені рішення про перейменування вулиць та пере нумерацію будинків у 1950-2010 роках;

— при реєстрації нерухомого майна при перекладі назв вулиць було допущено помилки.

 

Відсутність чіткої нумерації об’єктів нерухомого майна справляє негативний вплив на фізичних та юридичних осіб, органи державної влади та місцевого самоврядування.

 

2. Цілі державного регулювання.

 

Основною метою даного регулювання є забезпечення володіння об’єктами нерухомого майна у відповідності до логічного та порядкового їх розташування, встановлення порядку оформлення при присвоєнні та зміні адрес об’єктів нерухомості, правовстановлюючих документів на майно, досягнення відсутності однакових номерів, прогалин в нумерації та інше.

Зазначений проект покращує умови використання, утримання та розпорядження будинками, нежитловими будівлями та спорудами

 

3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення визначених цілей.

 

Можливі способи

досягнення цілей

Оцінка способу

Причини відмови від альтернативних способів/аргументи щодо переваги обраного способу

Бездіяльність

Не забезпечує виконання основних положень державної регуляторної політики

Виникають значні труднощі при перереєстрації, оформленні спадщини, купівлі-продажу та інших діях з нерухомістю 

Надання права державним та приватним нотаріусам, бюро технічної інвентарізації та ін. присвоювати адреси при оформленні документів на спадщину, при купівлі-продажу та інших дій з об’єктами нерухомого майна, вносити зміни до існуючих адрес

Виникнення адрес, що повторюються, розміщені не в порядку зростання, з непослідовною нумерацією

Невідповідність принципам регуляторної політики; відсутність уніфікованої системи у наданні та зміни адрес; проблема не розв’язується

Обраний спосіб

Чіткий та уніфікований спосіб присвоєння та зміни адрес обєктам нерухомого майна

Забезпечує принципи державної регуляторної політики; досягнення відсутності однакових номерів, помилок в назвах вулиць

 

 

4. Механізми та заходи, що пропонуються для розв’язання проблеми.

 

Основним принципом запропонованого проекту рішення є дотримання прав та законних інтересів фізичних та юридичних осіб, забезпечення найбільш ефективних умов для користування об’єктами нерухомості.

 Регулювання побудоване відповідно допринципів регуляторної політики:

 — приведення у відповідність адрес проводиться у відповідності до архітектурних норм, норм логіки та послідовності;

— регламентується порядок надання та зміни адрес;

— встановлення чіткого переліку документів, необхідних для зміни та присвоєння адрес об’єктам нерухомого майна.

Для впровадження цього регуляторного акту виконавчим органом Боровицької  сільської  ради будуть здійснені наступні організаційні заходи:

— розгляд та обговорення проекту рішення «Про  затвердження порядку присвоєння та зміни поштових адрес об’єктам нерухомого майна у селіБоровиця» на засіданні  позачергової сесії сільської ради;

— оприлюднення регуляторного акту в засобах масової інформації і на інформаційному стенді Боровицької сільської  ради;

— прийняття та врахування зауважень (за наявності);

— затвердження проекту рішення на наступному засіданні Боровицької сільської ради.

 

 

5. Можливість досягнення визначених цілей уразі прийняття регуляторного акта.

 

Поширення дії регуляторного акта забезпечує  компетентне вирішення питань щодо:

— досягнення відсутності однакових номерів, виправлення орфографічних помилок в назвах вулиць;

— забезпечення безперешкодної реєстрації, перереєстрації, купівлі-продажу об’єктів нерухомого майна, оформлення спадщини та інших дій з об’єктами нерухомості.

 

6. Очікувані результати від прийняття регуляторного акта. Аналіз вигод та витрат.

 

 

 

Таблиця вигод та витрат:

 

Базові групи інтересів

Вигоди

Витрати

Орган місцевого самоврядування

— Уніфікація та створення реєстру об’єктів нерухомості;

 

— Забезпечення співвідношення місця розташування об’єкта нерухомості його адресі;

Витрати робочого часу, пов’язані з підготовкою та прийняттям регуляторного акту, актів індивідуального використання

Фізичні та юридичні особи

Безперешкодна реєстрація, перереєстрація, купівля-продаж та інші дії з об’єктами нерухомого майна

Витрати, робочого часу працівників при зміні або присвоєнні поштової адреси

Територіальна громада села

Безперешкодна реєстрація, перереєстрація, купівля-продаж та інші дії з об’єктами нерухомого майна 

Витрати власного робочого часу при зміні або присвоєнні поштової адреси

 

 

7. Обґрунтування строку дії регуляторного акта.

 

Оскільки необхідність присвоєння та зміни адрес носить перманентний характер, термін дії регуляторного акту встановлюється на необмежений термін або до прийняття нових нормативних актів. Уразі потреби за підсумками аналізу відстеження результативності до Порядку присвоєння та зміни поштових адрес об’єктам нерухомості в селі Боровиця, вноситимуться зміни.

 

8. Показники результативності регуляторного акта

 

-  Інформація щодо кількості об’єктів нерухомості, яким надано, чи змінено адреси;

-  Оцінка кількості скарг щодо неналежної зміни чи присвоєння поштових адрес.

 

 

9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта.

 

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися шляхом використання статистичних даних постійної комісії з питань комунальної власності, житлово-комунального господарства, архітектури, будівництва, транспорт у  і звязкуБоровицької сільської ради ради.

 Повторне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснено через рік з дня набрання ним чинності. Періодичне – через три роки з моменту проведення та публікування повторного відстеження результативності цього регуляторного акта.

     

Розробник: виконком Боровицької сільської ради,20921 , с. Боровиця , вул.Леніна , 90а,Чигиринського району Черкаської області, тел. 91 – 3 – 41.

 

 

Боровицька сільська рада

Чигиринського району  Черкаської області

вул.Леніна,буд.90-А, село Боровиця, Чигиринський район, Черкаська область, 20921, тел/факс: (04730)91341 E-mail: borovitska_srada@ukr. net   Код  ЄДРПОУ  33271868

 

 

РІШЕННЯ

 

від 25 грудня 2015 року                                                                                       №4-3/7

 

 

Про  структуру та чисельність

виконавчого апарату сільської

ради та кошторису видатків на

його утримання

 

            Відповідно до пункту 5 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Постанови Кабінету Міністрів України  від 09.03.2006 року №268 “Про впорядкування  умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів”, пункту 3 та абзацу 2 підпункту «г» пункту 4  постанови Кабінету Міністрів України  від 24.10.1996 року №1295 «Про умови оплати праці працівників органів місцевого самоврядування та їх виконавчих органів», постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2007 року №700 «Про внесення  змін до постанови Кабінету Міністрів України від 09.03.2006 року №268», сільська рада

ВИРІШИЛА:

 

1. Затвердити структуру та чисельність виконавчого апарату сільської ради на 2016 рік  згідно з додатком 1.

2. Затвердити кошторис доходів та видатків на утримання виконавчого апарату сільської ради  згідно з додатком 2.

3. Дозволити  сільському голові використовувати власний автомобіль в службових цілях на умовах договору позики.

4.  Затвердити ліміт використання пального (бензин) у 2016 році на службові поїздки  не більше  100 літрів на місяць

 5. Контроль за виконання  даного рішення покласти на комісію з економічних питань, фінансів, бюджету, соціально-економічного і культурного розвитку села, земельної реформи та охорони навколишнього середовища.

 

Сільський голова                                             О.І.Малиношевський

 

 

 

Додаток 1

до   рішення   сільської   ради

від 25 грудня 2016 року №4-3/7

 

 

 

Структура  і чисельність

виконавчого  апарату Боровицької сільської ради

на 2016 рік

№ з/п

Посада

Кількість одиниць

1

Сільський голова

службовець  9 рангу

1

2

Секретар сільської ради

службовець 9 рангу

1

3

Головний бухгалтер

службовець 13 рангу

1

4

Спеціаліст-землевпорядник

службовець 14 рангу

1

5

Рахівник-касир

1

6

Діловод

0,5

7

Прибиральник службових приміщень

0,5

 

Всього

6,0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

до   рішення   сільської   ради

від 25 грудня 2016 року №4-3/7

 

Кошторис видатків

на утримання апарату сільської ради

 

Оплата праці працівників бюджетних установ

283880,00

Нарахування на заробітну плату

103048,00

Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

25000,00

Оплата послуг

20000,00

Видатки на відрядження

15000,00

Оплата комунальних послуг та інших енергоносіїв

30000,00

Інші видатки

0,00

Всього

476928,00

Боровицька сільська рада

Чигиринського району  Черкаської області

вул.Леніна,буд.90-А, село Боровиця, Чигиринський район, Черкаська область, 20921, тел/факс: (04730)91341 E-mail: borovitska_srada@ukr. net   Код  ЄДРПОУ  33271868

 

РІШЕННЯ

 

від 25  грудня  2015 року                                                                  №4-1/VІІ      

 

Про сільський бюджет

на 2016 рік

 

      Відповідно до статті 77 Бюджетного кодексу України, підпункту 23 пункту 1 статті  26 та пунктів 1,4,5 статті 61 Закону України  «Про місцеве самоврядування в Україні», сільська рада

                               

ВИРІШИЛА :

 

1. Визначити на 2016 рік:

-  доходи сільського бюджету у сумі 1437,0 тис. грн., в тому числі доходи загального фонду сільського бюджету 1412,0 тис. грн., доходи спеціального фонду сільського бюджету 25,0 тис. грн.  згідно з додатком №1 цього рішення;

-  видатки  сільського бюджету у сумі 1437,0 тис. грн., в тому числі видатки загального фонду сільського бюджету 1412,0 тис. грн., видатки спеціального фонду сільського бюджету 25,0 тис. гривень;

2. Затвердити джерела фінансування сільського бюджету на 2016 рік згідно додатком №2

3. Затвердити бюджетні призначення головним розпорядникам коштів сільського бюджету на 2016 рік у розрізі відповідальних виконавців за бюджетними програмами, у тому числі по загальному фонду 1412,0 тис. грн. та спеціальному фонду 25,0 тис. грн. згідно з додатком №3 до цього рішення.

 

4. Визначити оборотний касовий залишок бюджетних коштів сільського бюджету  у сумі  1,0 тис. гривень.

 

       5. Затвердити перелік захищених статей  видатків загального фонду сільського бюджету на 2016 рік за їх економічною  структурою:

- оплата праці працівників бюджетних установ,

- нарахування на заробітну плату,

           - придбання медикаментів та перев'язувальні матеріали,

           - продукти харчування,

           - оплата комунальних послуг та енергоносіїв,

 - поточні трансферти населенню

 - поточні трансферти органам державного управління інших рівнів.

       6. Відповідно до статті 23 Бюджетного кодексу України:

- в межах загального обсягу бюджетних призначень головного розпорядника бюджетних коштів перерозподіл видатків бюджету і надання кредитів з бюджету за тимчасовою класифікацією  видатків  та кредитування, включаючи резервний фонд бюджету, додаткові дотації та субвенції, а також збільшення видатків розвитку за рахунок зменшення інших видатків ( окремо за загальним та спеціальним фондами бюджету) здійснюються за рішенням виконавчого комітету, погодженим з постійною  комісією питань планування роботи ради, бюджету та фінансів;

- забороняється без внесення змін до рішення про сільський бюджет збільшення бюджетних призначень за загальним та спеціальним фондами сільського бюджету на:

      а) оплату праці працівників бюджетних установ за рахунок зменшення інших видатків;

      б) видатки пов’язані з функціонуванням органів місцевого самоврядування, за рахунок  зменшення видатків за іншими функціями тимчасової класифікації видатків та кредитування.

 

7. Розпоряднику коштів сільського бюджету забезпечити в першочерговому порядку потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати; на проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами. Затвердити ліміти споживання енергоносіїв у натуральних показниках для кожної бюджетної установи виходячи з обсягів відповідних бюджетних асигнувань.

 

8. Відповідно до статей 43 та 73 Бюджетного кодексу України надати право виконкому сільської ради отримувати у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, позики на покриття тимчасових касових розривів сільського бюджету, пов’язаних із забезпеченням захищених видатків загального фонду, в межах поточного бюджетного періоду за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку на договірних умовах без нарахування відсотків за користування цими коштами з обов'язковим їх поверненням до кінця поточного бюджетного періоду.

 

        9. Установити, що касове виконання бюджету Боровицької сільської ради в  2016 році проводиться управлінням Державної казначейської служби України в Чигиринському районі, яке здійснює облік бюджетних асигнувань та попередній  контроль за їх використання. В зв’язку з виробничою необхідністю дозволити одержання готівки по всіх кодах економічної та функціональної класифікації видатків.

 

10. Установити, що у загальному фонді сільського  бюджету на 2016 рік:

до доходів належать надходження, визначені статтею 69 Бюджетного кодексу України, а також міжбюджетні трансферти з державного та місцевих бюджетів;

джерелами формування у частині фінансування є надходження, визначені статтями 15,72,73 Бюджетного кодексу України щодо сільського бюджету;

джерелами формування у частині кредитування є надходження, визначені статтями 69 та 72 Бюджетного кодексу України.

 

11. Установити, що джерелами формування спеціального фонду сільського бюджету на 2016 рік у частині доходів є надходження, визначені статтями 691 та 71 Бюджетного кодексу України, а також міжбюджетні трансферти з державного та місцевих бюджетів.

12. Установити, що джерелами формування спеціального фонду сільського бюджету на 2016 рік у частині фінансування є надходження, визначені статтями 15 та 72 Бюджетного кодексу України.

13. Установити, що джерелами формування спеціального фонду сільського бюджету на 2016 рік у частині кредитування є надходження, визначені статтями 691, 71  та 72 Бюджетного кодексу України.

14. Доручити сільській раді здійснювати у 2016 році на конкурсних засадах розміщення тимчасово вільних коштів сільського бюджету на депозитах в банківських установах у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

15. Відповідно до статей 42 та 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», пункту 9 частини першої статті 69 Бюджетного кодексу України встановити нормативи відрахування частини прибутку за наростаючим підсумком щоквартальної фінансово-господарської діяльності підприємствами сільської комунальної власності, або у статутних фондах яких є частка сільської комунальної власності, у розмірі 15 відсотків чистого прибутку від розміру комунальної частки (акцій, паїв) у їх статутних фондах, розрахованого згідно з положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку.

Частина чистого прибутку зараховується на відповідний рахунок з обліку надходжень до загального фонду сільського бюджету, відкритий в Головному управлінні Державної казначейської служби України у Черкаській області.

Підприємства сільської комунальної власності сплачують частину чистого прибутку за результатами фінансово-господарської діяльності 2015 року та наростаючим підсумком щоквартальної фінансово-господарської діяльності у 2016 році, у строки, встановлені для сплати податку на прибуток підприємств.

16. Додатки № 1-3 до цього рішення є його невід’ємною частиною.

                17.   Контроль за виконанням   рішення покласти на постійну комісію з економічних питань, фінансів, бюджету, соціально-економічного і культурного розвитку села, земельної реформи та охорони навколишнього середовища.

 

 

Сільський голова                                        О.І.Малиношевський

 

Боровицька сільська рада

Чигиринського району  Черкаської області

вул.Леніна,буд.90-А, село Боровиця, Чигиринський район, Черкаська область, 20921, тел/факс: (04730)91341 E-mail: borovitska_srada@ukr. net   Код  ЄДРПОУ  33271868

 

РІШЕННЯ

від 25 грудня 2015 року                                                                            №4-9/7

 

 Про затвердження акту списання

 вугілля   та   дров   для  опалення

 ДНЗ «Малятко»

 

 

    Відповідно до пункту 30 частини 1 статті 26  Закону  України  «Про місцеве самоврядування в Україні», сільська  рада

ВИРІШИЛА:

 

   1.Акт  списання вугілля та дров для опалення дошкільного навчального закладу «Малятко»  від  20 грудня 2015 року  затвердити.

 

   2. Контроль за  використанням  палива для опалення ДНЗ «Малятко»  покласти на завідувача  Захарченко Надію Миколаївну (за згодою)

 

 

Сільський голова                                                          О.І.Малиношевський

 

 


Розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування
Пропонуємо веб-платформи по створенню власного веб-сайту державним органам влади, органам місцевого самоврядування та державним установам
Gromada.org.ua, Rda.org.ua, Rayrada.org.ua, School.org.ua, Osv.org.ua