Згідно Закону України 3651-д орган місцевого самоврядування «Боровицька сільська рада» (код ЄДРПОУ: 33271868) був реорганізований і увійшов до складу Сагунівської громади

Для можливості відновлення сайту дзвоніть за телефонами: (0432) 55-43-70 - Метастудія (Вінниця)
Vlada.ua - розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування
Боровиця
Чигиринський район, Черкаська область

рішення

Боровицька сільська рада

Чигиринського району  Черкаської області

вул.Леніна,буд.90-А, село Боровиця, Чигиринський район, Черкаська область, 20921, тел/факс: (04730)91341 E-mail: borovitska_srada@ukr. net   Код  ЄДРПОУ  33271868

РІШЕННЯ   

 

від  16  лютого 2016 року                                                                         №6-3/7

 

Про затвердження  Положення про адміністративну

комісію  при  виконавчому  комітеті    Боровицької

сільської ради

 

 

         Керуючись ст. 215 Кодексу України про адміністративні правопорушення,    п.п.2 п.1 статті 26 Закону України „Про місцеве самоврядування в  Україні“, сільська рада

 

ВИРІШИЛА:

                                                  

  1. Затвердити Положення  про  адміністративну  комісію при виконавчому комітеті Боровицької  сільської ради згідно з додатком.

 

  1. Контроль за виконанням рішеня покласти на постійну комісію з економічних питань, фінанасів, бюджету, соціально-еокномічного і культурного розвитку села, земельної реформи та охорони навколишнього середовища.                                                                                               

 

 

Сільський голова                                  О.І.Малиношевський

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток

до рішення сільської ради

від 16.02.2016 року №6-3/7

ПОЛОЖЕННЯ

про  адміністративну  комісію  при виконавчому комітеті

Боровицької сільської ради Чигиринського району Черкаської області

 

1. Загальні положення

1.1. Адміністративна комісія (далі Комісія) - це колегіальний орган, який утворюється при виконавчому комітеті сільської ради для розгляду і вирішення справ про адміністративні правопорушення, за винятком справ, віднесених Кодексом України про адміністративні правопорушення до відання інших органів (посадових осіб).

1.2. Розгляд і вирішення справ в адміністративній комісії має сприяти вихованню громадян у дусі точного і неухильного додержання законів, правил співжиття й чесного ставлення до державного і громадського обов'язку, поваги до прав, честі й гідності громадян, а також запобіганню вчиненню нових правопорушень як самими правопорушниками, так й іншими особами.

   1.3. Адміністративна комісія є ланкою виконавчої влади Боровицької сільської ради.

   1.4.  Адміністративна  комісія  при  виконкомі  сільської  ради  утворюється  сільською  радою  за  поданням  сільського  голови  на  строк  повноважень  ради.

   1.5. Адміністративна   комісія  у  своїй  діяльності  відповідальна  перед  сільською  радою  та  її  виконавчого  комітету  та їм  підзвітна.  Зміни до складу адміністративної комісії проводяться органом, який  утворив  комісію.

   1.6. Технічне обслуговування та матеріально-технічне забезпечення Комісій  покладається на виконавчий комітет Боровицької  сільської ради.

   1.7. Комісія користується штампом і печаткою виконавчого комітету Боровицької сільської ради.

   1.8. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією України, чинним законодавством України, актами сільської ради та її виконавчого комітету, сільського голови за порушення яких передбачається адміністративна  відповідальність та цим Положенням.

 

2. Основні завдання.

    2.1. Розгляд справ про адміністративні правопорушення, які віднесені до компетенції Комісії.

    2.2. Охорона прав і законних інтересів громадян, організацій, підприємств, установ усіх форм власності.

    2.3.  Застосування заходів адміністративного впливу стосовно осіб, які здійснили адміністративне правопорушення.

    2.4. Діяльність Комісії базується на принципах гласності та законності.

    2.5. Комісія забезпечує своєчасне, всебічне, повне і об’єктивне з’ясування  обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності із законодавством,  виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що  сприяли вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання  правопорушенням, виховання громадян у дусі дотримання законів.

 

3. Організація роботи.

     3.1. Комісія дії у складі голови (якій обирається із складу депутатів сільської ради або виконавчого комітету), заступника голови, секретаря, а також членів комісії.

     3.1.1. Число членів Комісії встановлюється залежно від обсягу роботи комісії, але не менше 2 осіб.

     3.1.2. До складу Комісії входять депутати Боровицької сільської ради,  відповідальні працівники органів виконавчої влади, представники установ та організацій незалежно від форм власності, представники  інших громадських організацій.

     3.1.3. До складу Комісії не можуть входити представники державних  органів, службові особи яких мають право складати протоколи про  адміністративні правопорушення, а також працівники прокуратури, суду і  адвокати.

  3.2. Основною формою роботи Комісії є засідання, які проводяться за потеби. Засідання Комісії є правочинним, якщо в ньому беруть участь більше половини від загального складу комісії.

     3.3. Голова Комісії, а при його відсутності заступник голови :

  • керує роботою Комісії, несе  відповідальність за виконання покладених  на неї завдань;
  • головує на засіданнях Комісії;
  • забезпечує регулярне проведення засідань Комісії, визнає коло питань, що підлягають розгляду на черговому засіданні;
  • вживає заходів щодо підвищення рівня правової культури і правової  підготовки  членів адміністративної комісії;
  • підписує протокол засідання і постанову Комісії у справі про   

     адміністративне правопорушення.

     3.4. Секретар адміністртивної Комісії:

  • заводить по кожному протоколу про адміністративне правопорушення 

     окрему справу;

  • здійснює підготовку до розгляду справ про адміністративні правопорушення;
  • вирішує організаційні питання проведення засідань Комісії;
  • веде по справах, що розглядаються Комісією, протоколи засідань Комісії;
  • разом з головою Комісії підписує протокол і постанову Комісії у справі про адміністративне правопорушення;
  • звертається до відповідних органів щодо примусового виконання постанови про накладання адміністративного стягнення і контролює їх  виконання;
  • веде діловодство Комісії, облік розглянутих справ про адміністративне правопорушення, забезпечує схоронність цих справ.

 

 

4. Порядок провадження справ про адміністративні правопорушення.

        4.1. Діловодство у справах ведеться Комісією відповідно до Кодексу  України про адміністративні правопорушення, цього Положення та інших актів законодавства про адміністративні правопорушення.

         4.2. Відповідно до ч. 2 ст. 218 Кодексу України про адміністративні  правопорушення Комісія розглядає справи про адміністративні  правопорушення,  передбачені ст.. 92, 99 (коли правопорушення вчинено громадянином), ст.. 103¹, 103², 104, 136 (за вчинення порушень на автомобільному транспоті), ст. 141, 142, 150 – 152, 155, 155², ч. 2 ст. 156, ст.. 156¹, 156², 159, 175 (за правопорушення, вчинені у місцях, заборонених рішенням сільської ради), ст.. 179, 180 (крім справ щодо батьків неповнолітніх або осіб, які їх замінюють), ч. 4 ст. 181, ч. 1 ст. 182, ст. 183, 186, 186¹, 196, 212¹ цього Кодексу.

        Справа про адміністративне правопорушення, провадження у якій ведеться Комісією, повинна містити протокол про адміністративне правопорушення,  протокол засідання і постанову Комісії, дані про сповіщення осіб, які беруть  участь у справі стосовно місця та часу засідання Комісії, вручення чи направлення постанови особі, щодо якої вона винесена, відмітки про  виконання постанови, результати її виконання та інші документи цієї справи.

          4.3. Комісія відповідно до покладених на неї завдань:

  • приймає у провадження матеріали справи, які належать до її компетенції, а також складені відповідно до вимог законодавства;
  • веде їх облік;
  • розглядає справи про адміністративні правопорушення;
  • виносить рішення;
  • веде контроль за виконанням рішень;
  • веде діловодство в справах про адміністративні правопорушення.

          4.4. Підставою для розгляду Комісією справи є протокол про  адміністративне правопорушення, складений у встановленому порядку  уповноваженою на те службовою особою або органом, відповідно до вимог статті 255 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Справи про адміністративне правопорушення розглядаються Комісією за місцем  проживання порушника.

          4.5. Комісія розглядає справи в п’ятнадцятиденній строк з дня одержання  протоколу про адміністративне правопорушення та інших матеріалів справи.

4.6. Комісія повертає протоколи до органу, що їх складає, у випадку

виявлення порушень вимог до складання протоколу, а також у інших випадках, коли за інформацією, представленою в протоколі, неможливо знайти правопорушника, недостатньо доказів для притягнення до відповідальності, недостатньо інформації, необхідної для притягнення правопорушника до відповідальності, тощо.

           4.7. Справа про адміністративне правопорушення розглядається в  присутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. У разі відсутності цієї особи справа може бути розглянута лише у випадках, коли  є дані про своєчасне її сповіщення про місце і час розгляду справи і якщо від  неї не надійшло клопотання про відкладення розгляду справи.

         Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, має право знайомитися з матеріалами справи, давати пояснення, надавати докази, заявляти клопотання; при розгляді справи користуватися юридичною допомогою адвоката, іншого фахівця у галузі права, який за законом має право на надання правової допомоги особисто чи за дорученням юридичної особи, виступати рідною мовою і користуватися послугами перекладача, якщо не володіє мовою, якою ведеться провадження; оскаржити постанову у справі.

4.8. При підготовці до розгляду справи  секретар  адміністративної комісії вирішує такі питання:

  • чи належить до компетенції Комісії розгляд даної справи;
  • чи правильно складено протокол про адміністративне правопорушення та інші матеріали справи;
  • чи сповіщено осіб, які беруть участь у розгляді справи, про час і місце її  розгляду;
  • чи витребувані необхідні додаткові матеріали;
  • чи підлягають задоволенню клопотання особи, яка притягається до  адміністративної відповідальності, потерпілого, їх законних представників і  адвоката.

4.9. Розгляд справи розпочинається з оголошення складу Комісії, яка  розглядає дану справу. Головуючий на засіданні  Комісії оголошує, яка справа  підлягає розгляду, хто притягається до адміністративної відповідальності, роз’яснює особами, які беруть участь у розгляді справи, їх права і обов’язки.  Після цього оголошується протокол про адміністративне правопорушення. На  засіданні заслуховуються особи, які беруть участь у розгляді справи, досліджуються докази й вирішуються клопотання.

       4.10. Комісія при розгляді справи про адміністративне правопорушення  зобов’язана з’ясувати:

  • чи було вчинено адміністративне правопорушення;
  • чи винна дана особа в його вчинені;
  • чи підлягає вона адміністративній відповідальності;
  • чи є обставини, що пом’якшують чи обтяжують відповідальність;
  • чи заподіяно майнову шкоду;
  • інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

      4.11.  При розгляді кожної справи про адміністративне правопорушення Комісією ведеться протокол, в якому зазначаються:

  • дата  і  місце  засідання;
  • найменування і склад комісії;
  • зміст справи, що розглядається;
  • відомості про явку осіб, які беруть участь у справі;
  • пояснення осіб, які беруть участь у розгляді справи, їх клопотання і  результати  їх  розгляду;
  • документи і речові докази, досліджені при розгляді справи;
  • відомості про оголошення прийнятої постанови.

Протокол засідання Комісії підписують голова засідання та секретар.

         4.12. Комісія, розглянувши справу, встановивши причини та умови, що сприяли вчиненню адміністративного правопорушення, вносить до відповідного державного органу чи органу місцевого самоврядування, громадської організації або посадовій особі пропозиції стосовно вжиття заходів щодо усунення цих причин та умов. Про вжиті заходи протягом місяця з дня надходження пропозиції повинно бути повідомлено Комісію.

          4.13. У справі про адміністративне правопорушення Комісія  виносить  одну з таких постанов:

  • про накладення адміністративного стягнення;
  • про закриття справи.

          4.14. Постанова про закриття справи виноситься при оголошенні усного  зауваження, передачі матеріалів на розгляд громадської організації чи  трудового  колективу або передачі їх прокурору, органу досудового слідства чи дізнання, а також за наявності обставин, передбачених ст. 247 Кодексу   України про адміністративні правопорушення.

4.15. Згідно з ч. 1 ст. 217 Кодексу   України про адміністративні правопорушення посадові особи, уповноважені розглядати справи про адміністративні правопорушення, можуть накладати адміністративні стягнення, передбачені цим Кодексом, у межах наданих їм повноважень і лише під час виконання службових обов’язків.

4.16. За вчинення правопорушень Комісія може накладти адміністративні 

стягнення в межах, установлених відповідною статтею Кодексу України про  адміністративні правопорушення.

         4.17. При накладанні стягнення Комісія враховує характер вчиненого  правопорушення, особу-порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом’якшують чи обтяжують його відповідальність.

          4.18.  Якщо одночасно розглядаються дві або більше справ про вчинення  однією особою кількох порушень, Комісія накладає стягнення в межах санкції, встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених. До основного стягнення в цьому разі може бути приєднано одно з додаткових стягнень, передбачених статтями про відповідальність за будь-яке з вчинених правопорушень.

          4.19. Адміністративне стягнення може бути накладено не пізніше як  через 2 місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні - 2 місяці з дня його виявлення.

          4.20. Постанова комісії повинна містити:

  • найменування Комісії, яка винесла постанову;
  • дату розгляду справи;
  • відомості про особу, стосовно якої розглядається справа;
  • викладення обставин, установлених при розгляді справи;
  • зазначення нормативного акта, який передбачає відповідальність за таке  адміністративне правопорушення;
  • прийняте по справі рішення.

4.20.1. Постанова Комісії приймається простою більшістю голосів членів

Комісії, присутніх на засіданні.

          4.20.2. Постанову підписують голова засідання та   секретар Комісії.

          4.20.3. Постанова оголошується негайно після закінчення розгляду  справи. Копія постанови протягом 3 днів вручається або висилається особі, щодо якої її винесено.

          4.20.4. Копія постанови вручається під розписку. В разі якщо копія постанови  висилається, про це робиться відповідна відмітка у справі.

          4.20.5. Постанова про накладання адміністративного стягнення є  обов’язковою для виконання державними і громадськими органами,  підприємствами, установами, організаціями, посадовими особами і  громадянами.

           4.20.6. Постанова у справі про адміністративне правопорушення набирає чинності після закінчення строку оскарження (опротестування) цієї постанови, за винятком постанов про застосування стягнення у вигляді попередження.

           4.20.7. Комісія здійснює контроль за правильним і своєчасним виконанням постанови про накладення адміністративного стягнення. На підставі документа, що свідчить про виконання постанови, відповідальний секретар Комісії робить відповідну відмітку у справі.

 

5. Оскарження та опротестування постанов у справах про адміністративні правопорушення.

            5.1. Постанова Комісії у справі про адміністративне правопорушення  може бути оскаржена до виконавчого комітету Боровицької  сільської ради  або районного суду протягом 10 днів з дня винесення постанови особою, щодо  якої її винесено. У разі пропуску зазначеного строку з поважних причин цей  строк Комісією за заявою особи, щодо якої винесено постанову, може бути  поновлено.

           5.2. Скарга на постанову подається безпосередньо до Комісії, яка винесла постанову.

           5.3. Постанову Комісії може бути опротестовано прокурором.

           5.4. У разі надходження скарги або протесту на постанову Комісія  протягом 3 діб надсилає скаргу (протест) разом зі справою до органу, куди  оскаржується постанова.

           5.5. Подання у встановлений строк скарги на постанову, за винятком  постанови про накладання адміністративного стягнення у вигляді  попередження, а також винесення прокурором протесту, зупиняє виконання  постанови до розгляду скарги або протесту.

Боровицька сільська рада

Чигиринського району  Черкаської області

вул.Леніна,буд.90-А, село Боровиця, Чигиринський район, Черкаська область, 20921, тел/факс: (04730)91341 E-mail:borovitska_srada@ukr. net  Код  ЄДРПОУ  33271868

 

РІШЕННЯ

від 16 лютого    2016 року                                                                     №6-7/7

Про внесення змін до рішення сільської ради

від  14 листопада 1996 року №5-22 «Про передачу

у власність земельних ділянок громадянам села»

 

   Відповідно до пункту 34 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статей 12,20,81, 118, 121 Земельного Кодексу України, розглянувши технічну документацію по складанню державних актів на право  приватної власності на землю  сільська рада

ВИРІШИЛА: 

  1. Внести  зміни до рішення сільської ради від 14 листопада  1996 року №5-22 «Про передачу  у власність земельних ділянок громадянам села»  
  • передати  Лисенку Петру Кузьмовичу у приватну власність земельну ділянку розміром 0,2500 га  для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (кадастровий номер 7125480500:02:002:0196)
  • передати  Лисенку Петру Кузьмовичу у приватну власність земельну ділянку розміром 0,2500 га  для  ведення особистого селянського господарства  (кадастровий номер 7125480500:02:002:0197)

 

  • передати  Бершадському  Василю Климентійовичу у приватну власність земельну ділянку розміром 0,2500 га  для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (кадастровий номер 7125480500:02:002:0422)
  • передати  Бершадському Василю Климентійовичу  у приватну власність земельну ділянку розміром 0,1250 га  для  ведення особистого селянського господарства(кадастровий номер 7125480500:02:002:0423)
  1. Пункт про передачу у власність земельних ділянок Лисенко П.К. та Бершадському  В.К. вважати недійсним.
  2. Землевпоряднику сільської ради Братцевій О.М. внести відповідні зміни до земельно-облікових документів.
  3. Контроль за виконанням рішення покласти на землевпорядника сільської ради Братцеву О.М.

 

Сільський голова                                О.І.Малиношевський

Боровицька сільська рада

Чигиринського району  Черкаської області

вул.Леніна,буд.90-А, село Боровиця, Чигиринський район, Черкаська область, 20921, тел/факс: (04730)91341 E-mail: borovitska_srada@ukr. net   Код  ЄДРПОУ  33271868

 

РІШЕННЯ

від 16 лютого 2016  року                                                                            №6-4/7

 

Про  проведення  робіт  з  нормативної

грошової  оцінки земель села Боровиця

Боровицької сільської ради

 

       Згідно Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та в зв’язку із закінченням терміну попередньої нормативної оцінки земель села Боровиця Боровицької сільської ради, відповідно до Закону України «Про оцінку земель» від 11.12.2003 року №1378-ІУ (із змінами), Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-ІУ (із змінами) сільська рада

ВИРІШИЛА:

 

  1. Провести роботу з нормативної грошової оцінки земель села Боровиця Боровицької сільської ради.
  2. Виконавчому комітету сільської ради замовити в ДП «Черкаський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» нормативну грошову оцінку земель села Боровиця Боровицької сільської ради
  3. Контроль за виконанням рішення покласти на на постійну комісію з економічних питань, фінансів, бюджету, соціально-економічного і культурного розвитку села, земельної реформи та охорони навколишнього середовища.

 

 

Сільський голова                                        О.І.Малиношевський

Боровицька сільська рада

Чигиринського району  Черкаської області

вул.Леніна,буд.90-А, село Боровиця, Чигиринський район, Черкаська область, 20921, тел/факс: (04730)91341 E-mail:borovitska_srada@ukr. net  Код  ЄДРПОУ  33271868

 

РІШЕННЯ

 

від 16 лютого    2016 року                                                                     №6-5/7  

 

 

Про  надання  безоплатної   правової

допомоги та залучення для  надання

безоплатної     допомоги       фізичної 

особи  приватного права

 

 

У відповідності до пункту 39 частини першої статті 26, статті 381  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  з метою забезпечення  потреб територіальної громади  у правових послугах сільська рада

ВИРІШИЛА:

 

  1. Залучити для надання безоплатної первинної правової допомоги фахівця у галузі права Денисову Віту Володимирівну, шляхом укладення з нею цивільно-правової угоди на один рік, з 01 березня 2016 року.
  2.  Встановити щомісячну виплату винагороди за надані послуги у розмірі одної мінімальної заробітної плати, визначеної державою на поточний місяць.

 

 

 

 

 

 

Сільський голова                                                           О.І. Малиношевський

 

 

 

Боровицька сільська рада

Чигиринського району  Черкаської області

вул.Леніна,буд.90-А, село Боровиця, Чигиринський район, Черкаська область, 20921, тел/факс: (04730)91341 E-mail: borovitska_srada@ukr. net   Код  ЄДРПОУ  33271868

 

РІШЕННЯ

 

Від  16 лютого 2016 року                                                                   №6-6/7

 

Про затвердження місцевих

нормативних актів щодо механізмів

участі громадян в управлінні громадою

 

 

Керуючись ст. 2, 3, 8, 9, 13, 14, 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з урахуванням результатів обговорення проектів положень та з метою забезпечення участі жителів Боровицької територіальної громади у вирішенні питань місцевого значення, сільська рада

 

 ВИРІШИЛА:

 

1. Затвердити Положення про громадські слухання (додаток 1).

2. Затвердити Положення про загальні збори громадян за місцем проживання (додаток 2).

3. Затвердити Положення про місцеві ініціативи (додаток 3).

4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію селищної ради з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та комунальної власності.

 

Сільський голова                                              О.І.Малиношевський

 

Додаток 1

                                                                                     до рішення сільської ради

від 16 лютого  2016 року №6-6/7

 

Положення про громадські слухання

I. Загальні положення

1. Громадські слухання є одним із способів реалізації членами територіальної громади свого права на участь у місцевому самоврядуванні на території  Боровицької сільської ради.

2. Громадські слухання – це зустрічі членів територіальної громади з депутатами та посадовими особами сільської ради з метою порушення актуальних питань, що належать до відання місцевого самоврядування, ознайомлення з позицією місцевої влади з цих питань та надання пропозицій і зауважень.

3. Участь депутатів і посадових осіб сільської ради та її виконкому в громадських слуханнях із питань, що належать до їх відання, є обов’язковою.

4. Слухання провадяться на засадах добровільності, гласності, відкритості та свободи висловлювань.

5. Участь в ініціюванні та проведенні громадських слухань може брати будь-який дієздатний член територіальної громади, який має право голосу на місцевих виборах.

6. Пропозиції, які вносяться за результатами громадських слухань, підлягають обов’язковому розгляду сільською радою та її виконавчим комітетом і мають для них рекомендаційний характер.

7. Громадські слухання не можуть провадитися з:

– питань, не віднесених до компетенції місцевого самоврядування;

– питань загальнодержавного значення та ініціатив, що носять політичний характер;

– питань, що суперечать чинному законодавству.

8. Громадські слухання не можуть провадитися менш як за три місяці до проведення виборів органів та посадових осіб місцевого самоврядування.

9. Наступні громадські слухання з одного й того ж питання на тій самій території провадяться не раніше як через три місяці після провадження попередніх.

10. Громадські слухання провадяться не рідше одного разу на рік з питань та у випадках, передбачених законодавством, а також з будь-яких інших питань, окрім зазначених у п. 7 цього Положення.

11. Громадські слухання провадяться щодо питань, які стосуються членів усієї територіальної громади, або таких її частин:

11.1. мешканців села Боровиця;

11.2. мешканців декількох (не менше двох) вулиць.

12. Питання організації й провадження громадських слухань регулюються законодавством і цим Положенням.

ІІ. Ініціювання громадських слухань

13. Суб'єктами права ініціювання громадських слухань (далі – Ініціатори) є:

13.1. члени територіальної громади у кількості:

– не менш як 100 осіб – для слухань з питань усієї територіальної громади;

– не менш як 20 осіб – для слухань з питань  частин територіальної громади, зазначених у пп.11.2 цього Положення;

13.2. громадська організація, що діє на території громади;

13.3. орган самоорганізації населення;

13.4. група депутатів сільської ради у складі не менш як восьми депутатів;

13.5. постійна комісія сільської ради;

13.6. виконавчий комітет сільської ради;

13.7. сільський голова.

14. У разі коли Ініціаторами громадських слухань є члени територіальної громади, з їх числа формується Ініціативна група в кількості не менше п’яти осіб.

15. Громадські слухання, Ініціатором яких є сільський  голова чи виконавчий комітет сільської  ради, оголошуються шляхом ухвалення ними відповідного рішення.

16. Інші Ініціатори подають до сільської ради письмове повідомлення про ініціативу провадження громадських слухань (далі – повідомлення, ініціатива) у формі:

16.1. заяви, підписаної всіма членами Ініціативної групи (із зазначенням прізвища, ім’я та по батькові, домашньої адреси), – якщо Ініціаторами є члени територіальної громади;

16.2. листа керівника громадської організації з доданим рішенням її керівного органу, ухваленим відповідно до компетенції, – якщо Ініціатором є громадська організація;

16.3. листа керівника органу самоорганізації населення з доданим витягом із протоколу засідання цього органу, – якщо Ініціатором є орган самоорганізації населення;

16.4. заяви, підписаної всіма членами групи депутатів, – якщо Ініціатором є група депутатів сільської ради;

16.5. листа керівника постійної комісії сільського ради з доданим витягом з протоколу засідання комісії, – якщо Ініціатором є постійна комісія сільської ради.

17. У повідомленні зазначаються:

17.1. проблема (питання), що виноситься на громадські слухання;

17.2. територія, якої стосується проблема (питання), що виноситься на громадські слухання;

17.3. особа чи особи, уповноважені представляти Ініціаторів.

18. Секретар сільської ради реєструє повідомлення у встановленому порядку як вхідний документ ради та повідомляє номер реєстрації Ініціатору.

19. Упродовж трьох робочих днів з моменту реєстрації повідомлення секретар сільської ради на вимогу Ініціаторів організовує їх зустріч з сільським головою та відповідальними працівниками сільської ради для розгляду проблеми, щодо якої ініціюється провадження громадських слухань, щодо її вирішення сільською радою відповідно до власної компетенції у встановлені терміни.

20. Якщо така зустріч не організовувалася чи не відбулася з причин, що не залежать від Ініціаторів, або якщо в результаті зустрічі не було досягнуто узгодженого рішення, то:

20.1. ініціативна група розпочинає збір підписів на підтримку ініціативи у порядку, визначеному п. 21–24 цього Положення (якщо Ініціаторами слухань є члени територіальної громади чи окремих її частин);

20.2. сільський голова не пізніше ніж через п’ять робочих днів з моменту реєстрації повідомлення приймає рішення про реєстрацію ініціативи (якщо Ініціаторами слухань є інші суб’єкти, зазначені у п. 13.2–13.5 цього Положення ).

21. Секретар сільської ради невідкладно письмово повідомляє Ініціаторів про кількість підписів, що їх необхідно зібрати відповідно до п. 13.1 цього Положення, а також видає їм зразок підписного листа встановленої форми (додаток).

22. Підписний лист повинен містити такі дані:

22.1. перелік питань, що виносяться на громадські слухання;

22.2. прізвище, ім'я та по батькові, дату народження, домашню адресу та підпис члена територіальної громади на підтримку ініціативи.

23. Підписні листи з підписами на підтримку ініціативи подаються Ініціатором до сільської ради разом з супровідним листом протягом п’ятнадцяти днів з дня отримання зразка підписного листа.

Якщо впродовж зазначеного строку Ініціатори не зібрали необхідної кількості підписів, ініціатива вважається такою, що не відбулася.

24. Секретар сільської  ради має право перевірити достовірність підписів у поданому ініціативною групою підписному листі і вмотивовано у письмовій формі вказати на виявлені недоліки. У цьому випадку Ініціатору надається додатково три календарних дні для збору підписів.

25. Упродовж п’яти робочих днів з дня надходження підписних листів з необхідною кількістю підписів на підтримку ініціативи сільський голова приймає рішення про реєстрацію ініціативи проведення громадських слухань.

26. Якщо сільський голова за наявності підстав, визначених п. 20.2 або п. 25 цього Положення, не прийняв рішення про реєстрацію ініціативи, Ініціатор має право самостійно оголосити про провадження громадських слухань, підготувати та провести їх у порядку, встановленому цим Положенням. У такому разі Ініціатор є одноосібним виконавцем усіх наступних заходів, передбачених цим Положенням.

27. Рішення про реєстрацію ініціативи секретар сільської ради доводить до відома Ініціатора впродовж трьох календарних днів.

ІІІ. Підготовка громадських слухань

28. Протягом п'яти робочих днів після реєстрації ініціативи секретар ради за погодженням з Ініціатором затверджує план проведення заходів з організації та провадження громадських слухань.

29. План проведення заходів з організації та провадження громадських слухань має передбачати:

29.1. створення дорадчого комітету з провадження громадських слухань;

29.2. створення, в разі необхідності, експертних груп із проблем, що виносяться на громадські слухання;

29.3. календарний план проведення заходів з організації та провадження громадських слухань.

30. Дорадчий комітет у кількості 5–10 осіб створюється розпорядженням сільського голови у складі:

30.1. представників виконкому сільської  ради, у тому числі посадової особи, яка відповідає за організацію підготовки та проведення громадських слухань;

30.2. представників Ініціатора громадських слухань (за згодою);

30.3. депутатів ссільської ради (за згодою);

30.4. представників громадських організацій (за згодою).

31. Дорадчий комітет забезпечує підготовку проектів рекомендацій з питань, що виносяться на громадські слухання, та підготовку матеріалів для учасників слухань.

32. Очолює дорадчий комітет представник Ініціатора громадських слухань.

33. Регламент проведення засідань дорадчого комітету визначається самим комітетом.

34. За рекомендацією дорадчого комітету розпорядженням сільського голови для підготовки експертних висновків з питань, які виносяться на громадські слухання, може бути утворено одну чи кілька експертних груп.

35. Виконавчий комітет сільської  ради здійснює організаційне й матеріально-технічне забезпечення роботи дорадчого комітету та експертних груп.

36. Органи й посадові особи місцевого самоврядування, адміністрація підприємств, установ та організацій, що перебувають у комунальній власності, сприяють проведенню громадських слухань і надають дорадчому комітету, на його прохання, необхідну інформацію та матеріали.

37. Рішення та рекомендації дорадчого комітету оприлюднюються у тому ж порядку, що і рішення сільської  ради.

38. Організаційно-технічне забезпечення підготовки та проведення громадських слухань, у тому числі діяльності дорадчого комітету та експертних груп, здійснюється виконавчим комітетом сільської  ради. Фінансові витрати, пов’язані з їх підготовкою та проведенням, здійснюються з місцевого бюджету або з інших джерел, не заборонених законодавством.

IV. Провадження громадських слухань

39. З урахуванням строків, встановлених цим Положенням, громадські слухання мають бути проведені у термін, що не перевищує двох місяців з дня реєстрації ініціативи щодо їх провадження. Слухання можуть бути відкладені на вимогу Ініціаторів, однак не більш як ще на один місяць.

40. Час та місце провадження громадських слухань визначаються розпорядженням сільського голови після узгодження з дорадчим комітетом з урахуванням вимог п. 39 цього положення.

41. Про час та місце провадження громадських слухань повідомляють не пізніш трьох днів до їхнього провадження шляхом оголошення в доступних для громади місцях або в інший прийнятний спосіб.

42. Провадить громадські слухання головуючий, яким є голова дорадчого комітету.

43. На громадських слуханнях приймається регламент роботи, який обов'язково передбачає доповідь представника Ініціатора слухань, доповідь від дорадчого комітету, виступи від експертних груп.

44. Під час громадських слухань не допускається розгляд питань та прийняття рішень, які не стосуються теми слухань та не були внесені до їх порядку денного.

45. Усі пропозиції учасників заносяться до протоколу громадських слухань, за ведення якого відповідає секретар слухань.

46. Секретарем слухань є секретар дорадчого комітету чи інша особа, яку обирають учасники громадських слухань.

47. Головуючий зобов'язаний надати слово представникам усіх груп, які висловили свою позицію під час роботи дорадчого комітету. При цьому головуючий має право перервати виступ, який не стосується теми слухань.

48. За наявності різних проектів рекомендацій з одного й того ж питання з метою визначення рівня їх підтримки може провадитися рейтингове голосування, у якому беруть участь ті учасники слухань, що проживають на відповідній території, якої стосується це питання.

V. Документування та правові наслідки

49. Протокол громадських слухань готується головуючим та секретарем громадських слухань і подається секретарю ради не пізніш трьох робочих днів після їх провадження.

50. Протокол громадських слухань повинен містити:

50.1. тему, час і місце провадження слухань;

50.2. пропозиції дорадчого комітету;

50.3. кількість учасників громадських слухань, у т. ч. тих, що проживають на території, якої стосується питання, що було предметом рейтингового голосування;

50.4. пропозиції (рекомендації), що їх висловлювали учасники слухань;

50.5. результати рейтингового голосування за наявності різних проектів пропозицій (рекомендацій).

51. Протокол громадських слухань готують у трьох примірниках, один з яких передається на зберігання секретарю ради, другий – представнику Ініціатора, третій – вивішується на інформаційному стенді сільської ради для ознайомлення.

52. Пропозиції (рекомендації) громадських слухань підлягають розгляду на найближчій сесії ради або на найближчому засіданні виконкому ради.

53. Пропозиції (рекомендації) за результатами провадження громадських слухань підлягають обнародуванню у встановленому порядку протягом тижня з дня їх розгляду.

54. Рада може прийняти окреме рішення за результатами провадження громадських слухань.

VI. Перехідні та прикінцеві положення

55. Це положення набуває чинності через місяць після його оприлюднення.

 

ДОДАТОК

до Положення про громадські слухання

ПІДПИСНИЙ ЛИСТ

на підтримку ініціативи проведення громадських слухань з питань

__________________________________________________________________________

(перелік питань)

Всього підписів у підписному листі: _____ (_________________).

Справжність підписів засвідчую:

Член ініціативної групи ___________ _______________________

                                    

                                                                                    (підпис) (прізвище та ініціали)

 

 

 

 

Додаток 2

                                                                     до рішення сільської ради

                                                                                від  16 лютого 2016 року №6-6/7

 

Положення про загальні збори громадян
за місцем проживання

I. Загальні положення

1. Загальні збори громадян за місцем проживання (далі – Збори) є формою безпосередньої участі членів територіальної громади у вирішенні питань місцевого значення, одним із способів реалізації ними своїх прав на участь у місцевому самоврядуванні на території Боровицької сільської ради (далі – рада).

2. Збори проводяться на засадах добровільності, гласності, вільного та неупередженого обговорення питань місцевого значення, гарантій прав місцевого самоврядування та законності.

3. Збори проводяться за місцем проживання громадян. На території ради Збори можуть проводиться за такими ознаками і нормами представництва:

3.1. Збори усієї територіальної громади: не менше одного представника  від десяти будинків індивідуальної забудови;

3.2. Збори вулиці/вулиць (відповідно до назв вулиць): не менш одного – від трьох будинків індивідуальної забудови;

4. Брати участь у роботі Зборів з правом голосу у порядку, визначеному цим Законом, можуть члени територіальної громади, які досягли вісімнадцятирічного віку, не визнані судом недієздатними та на законних підставах тимчасово або постійно проживають в межах територіальної громади або відповідної її частини.

5. Участь уповноваженого представника виконавчого комітету сільської ради у роботі Зборів є обов’язковою, однак Збори проводяться незалежно від його присутності.

6. Рішення Зборів підлягають розгляду для врахування у своїй діяльності сільською радою, її виконавчим комітетом та органами самоорганізації населення – відповідно до п. 48–51 цього Положення.

7. Питання ініціювання, підготовки, проведення Зборів та реалізації ухвалених ними рішень регулюються чинним законодавством України та цим Положенням.

8. Обмеження права ініціювання та проведення Зборів може встановлюватися судом відповідно до закону і лише в інтересах громадського порядку – з метою запобігання заворушенням чи злочинам, для охорони здоров'я населення або захисту прав і свобод інших людей за поданням виконавчого комітету ради або інших державних органів чи посадових осіб у межах і в порядку, визначеному законами України.

ІІ. Ініціювання та підготовка Зборів

9. Суб'єктами права ініціювання Зборів (далі – Ініціатор) у порядку, визначеному цим Положенням, є

9.1. Ініціативна група у складі не менше п’яти членів територіальної громади, які відповідають вимогам, визначеним п. 4 цього Положення;

9.2. сільський осередок політичної партії чи громадська організація, легалізовані на території ради відповідно до законодавства;

9.3. група у складі не менше восьми депутатів ради;

9.4. органи самоорганізації населення;

9.5. виконавчий комітет ради;

9.6. сільський голова.

10. Збори, Ініціатором яких є сільський голова чи виконавчий комітет ради, оголошуються шляхом ухвалення ними відповідного рішення.

11. Інші Ініціатори не пізніш як за 15 днів до пропонованої дати проведення Зборів подають до ради письмове повідомлення про ініціативу скликання Зборів (далі – повідомлення) у формі:

11.1. заяви, підписаної всіма членами Ініціативної групи (із зазначенням прізвища, ім’я та по батькові, домашньої адреси), – якщо Ініціаторами є члени територіальної громади чи окремих її частин;

11.2. заяви керівника громадської організації чи осередку політичної партії з доданим рішенням їх керівних органів, ухваленим відповідно до компетенції, – якщо Ініціатором є громадська організація чи осередок політичної партії;

11.3. заяви керівника органу самоорганізації населення з доданим витягом з протоколу засідання цього органу, – якщо Ініціатором є орган самоорганізації населення;

11.4. заяви, підписаної всіма членами групи депутатів, – якщо Ініціатором є група депутатів ради.

12. У повідомленні зазначаються:

12.1. вид Зборів відповідно до п. 3 цього Положення;

12.2. порядок денний Зборів;

12.3. пропозиції щодо часу та місця проведення Зборів;

12.4. особа чи особи, уповноважені представляти Ініціаторів.

13. Неподання повідомлення у строки, визначені цим Положенням, є підставою для визнання їх нечинними, а ухвалених Зборами рішень – такими, що не мають юридичних наслідків.

14. Секретар ради реєструє повідомлення у встановленому порядку як вхідний документ ради та повідомляє номер реєстрації Ініціатору.

15. Упродовж трьох робочих днів з моменту реєстрації повідомлення секретар ради на вимогу Ініціаторів організовує їх зустріч з сільським головою та відповідальними працівниками виконавчого комітету ради для розгляду проблеми, щодо якої ініціюється скликання Зборів, стосовно її вирішення радою відповідно до власної компетенції у встановлені терміни.

16. Якщо така зустріч не організовувалася чи не відбулася з причин, що не залежать від Ініціаторів, або, якщо в результаті зустрічі не було досягнуто узгодженого рішення, то:

16.1. ініціативна група розпочинає збір підписів на підтримку ініціативи у порядку, визначеному п. 17–23 цього Положення (якщо Ініціатором є члени територіальної громади чи окремих її частин);

16.2. сільський голова не пізніше ніж через п’ять робочих днів з моменту реєстрації повідомлення приймає рішення про реєстрацію ініціативи (якщо Ініціатором є інші суб’єкти, зазначені у п. 9.2–9.4 цього Положення).

17. Секретар ради невідкладно письмово повідомляє Ініціаторів про кількість підписів, що їх необхідно зібрати відповідно до п. 19 цього Положення, а також видає зразок підписного листа встановленої форми (додаток).

18. Підписний лист має містити такі дані:

18.1. вид та порядок денний Зборів;

18.2. прізвище, ім'я та по батькові, дату народження домашню адресу та підпис члена територіальної громади на підтримку ініціативи.

19. На підтримку ініціативи Ініціатори повинні зібрати підписи членів територіальної громади чи відповідних її частин у кількості не менше

19.1. 100 підписів для Зборів Боровицької територіальної громади;

19.2. 20 – для Зборів жителів вулиці/вулиць;

20. Підписні листи з підписами на підтримку ініціативи подаються Ініціатором до сільської ради разом із супровідним листом протягом п’ятнадцяти днів з дня отримання зразка підписного листа.

21. Якщо впродовж зазначеного строку Ініціатори не зібрали необхідної кількості підписів, ініціатива вважається такою, що не відбулася.

22. Секретар сільської ради має право перевірити достовірність підписів у поданому ініціативною групою підписному листі і вмотивовано у письмовій формі вказати на виявлені недоліки. У цьому випадку Ініціатору надається додатково три календарних дні для збору підписів.

23. Упродовж п'яти робочих днів з дня надходження підписних листів з необхідною кількістю підписів на підтримку ініціативи селищний голова приймає рішення про реєстрацію ініціативи.

24. У разі неможливості організувати проведення Зборів у визначений в письмовому повідомленні Ініціатора термін сільський голова може запропонувати Ініціатору інший час чи місце проведення Зборів. Остаточне рішення у цьому випадку може бути ухвалене за згодою Ініціатора, про що оформляється відповідний протокол, який підписують уповноважені представники Ініціатора та сільський голова.

25. Упродовж трьох днів після реєстрації ініціативи та з урахуванням положень п. 24 цього положення секретар ради офіційно оголошує дату, місце проведення та порядок денний Зборів та письмово повідомляє про це Ініціатора. Оголошення про проведення Зборів розміщуються на інформаційному стенді сільської ради та у місці проведення Зборів.

26. Секретар сільської ради відповідає за організаційне, матеріальне та технічне забезпечення підготовки та проведення Зборів, а також за запрошення на Збори осіб, визначених відповідно до п. 28 цього Положення.

27. Органи й посадові особи місцевого самоврядування, адміністрація підприємств, установ та організацій, що перебувають у комунальній власності, сприяють проведенню Зборів та надають Ініціатору, за його клопотанням, необхідну для Зборів інформацію.

28. Ініціатор у процесі підготовки Зборів подає секретареві ради пропозиції щодо необхідності присутності на Зборах посадових осіб органів місцевого самоврядування, керівників/фахівців підрозділів виконкому ради, комунальних підприємств чи організацій, депутатів ради, а також готує доповіді й співдоповіді, провадить громадські та інші експертизи місцевих актів (їх проектів), здійснює іншу підготовчу роботу.

 

ІІІ. Повноваження і порядок проведення Зборів

29. Збори мають право обговорювати та приймати рішення з усіх питань місцевого значення, віднесених до компетенції територіальної громади та її органів.

30. Перед проведенням Зборів складають список учасників, де зазначають їхні прізвище та ім'я, рік народження, домашню адресу.

31. Збори вважаються легітимними, якщо на них зареєструвалося не менш як 25 % від кількості представників, визначених відповідно до п. 3 цього Положення.

32. Для ведення Зборів із числа учасників простою більшістю голосів обирають голову і секретаря Зборів. Головою Зборів не може бути сільський голова або секретар ради.

33. Після обрання голови та секретаря Зборів затверджується порядок денний і регламент (порядок роботи) Зборів, у якому обов'язково передбачаються доповіді представників Ініціатора та ради чи її виконавчого комітету.

34. Не допускається розгляд Зборами та прийняття рішень із питань, не внесених до порядку денного Ініціатором і про які не було повідомлено учасників Зборів у порядку, визначеному п. 12 цього Положення.

35. Голова Зборів на основі регламенту Зборів:

35.1. оголошує питання, які вносяться на розгляд Зборів;

35.2. веде Збори та підтримує на них належну дисципліну й порядок;

35.3. надає слово для виступів та підбиває підсумки голосування;

35.4. виконує інші функції та обов'язки.

36. Якщо голова Зборів зловживає своїм правом головуючого, то Збори можуть висловити йому недовіру й обрати нового голову Зборів.

37. Секретар Зборів веде протокол Зборів та підписує його разом з головою Зборів.

38. Органи й посадові особи місцевого самоврядування мають право виступати за власною ініціативою із співдоповідями з питань, що обговорюються на Зборах.

39. Результати проведення Зборів оформлюються протоколом Зборів, що має містити дані про Ініціаторів, дату й місце проведення Зборів, їх керівний і персональний склад, про присутність на Зборах представників засобів масової інформації, органів місцевого самоврядування, про перебіг Зборів, результати розгляду питань тощо. Реєстраційний лист учасників Зборів додається до протоколу Зборів.

40. Протокол оформляється у двох примірниках. Один примірник протоколу Зборів разом із реєстраційним листом учасників Зборів передається на зберігання секретареві ради, другий примірник протоколу залишається у Ініціатора.

41. Секретар ради у триденний термін оприлюднює протокол Зборів шляхом розміщення його засвідчених копій на інформаційному стенді сільської ради та у місці проведення Зборів.

IV. Рішення Зборів

42. Проекти рішень Зборів виконавчий комітет ради або Ініціатор Зборів можуть оприлюднити у засобах масової інформації або іншим способом з метою ознайомлення громадськості.

43. Рішення Зборів приймається більшістю голосів учасників Зборів шляхом відкритого або таємного голосування. Спосіб голосування визначається Зборами.

44. Думка меншості учасників Зборів обов'язково заноситься до протоколу Зборів.

45. Рішення Зборів підписується головою та секретарем Зборів та оприлюднюється у спосіб, визначений для Протоколу Зборів п. 41 цього Положення, а також будь-якими іншими прийнятними способами.

46. Контроль за врахуванням рішень Зборів органами і посадовими особами місцевого самоврядування покладається на сільського голову та Ініціатора Зборів.

47. Рішення Зборів може бути опротестоване або оскаржене громадянами, органами і посадовими особами державної влади та місцевого самоврядування у встановленому законом порядку.

V. Порядок реалізації рішень Зборів

48. Про рішення Зборів секретар ради повідомляє сільського голову, виконком та депутатів ради в установленому порядку.

49. Рішення Зборів органи та посадові особи місцевого самоврядування розглядають відповідно до власної компетенції.

50. Органи й посадові особи місцевого самоврядування враховують у своїй діяльності рішення Зборів.

51. Якщо орган чи посадова особа місцевого самоврядування не вважають за можливе врахувати рішення Зборів, то повинні повідомити про це вмотивованою письмовою заявою сільського голову, раду та Ініціатора.

52. На заходи, де розглядаються питання про врахування рішень Зборів органом чи посадовою особою місцевого самоврядування, мають бути запрошені представники Ініціатора.

VI. Перехідні й прикінцеві положення

53. Це положення набуває чинності через місяць після його офіційного оприлюднення.

54. Рішення Зборів, що відбулися до введення в дію цього Положення, є чинними, якщо не суперечать чинному законодавству.

 

ДОДАТОК

до Положення про загальні збори

громадян за місцем проживання

ПІДПИСНИЙ ЛИСТ

на підтримку ініціативи проведення
загальних зборів громадян за місцем проживання

__________________________________________________________________________

(вид зборів та порядок денний)

Всього підписів у підписному листі: _____ (_________________).

Справжність підписів засвідчую:

Член ініціативної групи ___________ _______________________

                                                                                                                         (підпис) (прізвище та ініціали)

Додаток 3

                                                                                 до рішення сільської ради

від  16 лютого 2016 року №6-6/7

 

Положення про місцеві ініціативи

І. Загальні положення

1. Місцеві ініціативи є одним із способів реалізації членами територіальної громади свого права на участь у місцевому самоврядуванні на території  Боровицької сільської  ради (далі – рада).

2. Предметом місцевої ініціативи можуть бути будь-які питання, віднесені до відання ради

3. Не можуть бути предметом місцевої ініціативи:

3.1. питання, що суперечать Конституції та чинному законодавству України;

3.2. питання, заборонені законом для винесення на місцевий референдум;

3.3. питання, реалізація яких торкається інтересів територій поза межами юрисдикції відповідної ради.

ІІ. Порядок внесення місцевої ініціативи

4. Місцеві ініціативи реалізуються через ініціативні групи, які створюються у складі не менш як 10 дієздатних членів територіальної громади, що мають право голосу на місцевих виборах.

5. Ініціативна група легалізується шляхом подання до ради заяви про місцеву ініціативу (далі – заява), написаної у довільній формі. До заяви додаються:

5.1. протокол установчих зборів ініціативної групи із зазначенням прізвищ обраного голови, заступника голови та секретаря ініціативної групи, контактного телефону та адреси для листування;

5.2. список усіх членів ініціативної групи із зазначенням їх прізвищ, імен, по батькові, домашніми адресами та з їх особистими підписами;

5.3. проект рішення ради з питання, що є предметом місцевої ініціативи, підготовлений відповідно до вимог регламенту ради, разом із необхідними додатками, які є його невід'ємною частиною.

ІІІ. Порядок розгляду місцевої ініціативи

6. Протягом 15 календарних днів після отримання заяви сільський голова може відхилити заяву лише у разі її невідповідності вимогам п. 3 цього положення. Відхилення заяви може бути оскаржене в суді.

7. Неналежне оформлення заяви та невідповідність проекту рішення вимогам регламенту ради не можуть бути підставою для відхилення заяви за умови наявності всіх документів, зазначених у п. 5 цього положення.

8. Секретар ради провадить необхідні консультації з представниками ініціативної групи та сприяє належному оформленню заяви і приведенню проекту рішення ради у відповідність до вимог регламенту ради.

9. До консультацій на будь-якому етапі розгляду ініціативи на вимогу ініціативної групи можуть бути залучені сторонні фахівці, оплата праці яких здійснюється за рахунок ініціативної групи.

10. Протягом двох місяців з дня подання заяви рада може:

10.1. Розглянути та прийняти на сесійному засіданні рішення, яким повністю задовольняються вимоги (вирішуються питання), що є предметом місцевої ініціативи. У такому разі діяльність ініціативної групи автоматично припиняється з моменту набуття чинності зазначеним рішенням.

10.2. Провести консультації з ініціативною групою та прийняти узгоджене рішення по суті місцевої ініціативи. Якщо узгодженого формулювання виробити не вдалося, рада може самостійно на власний розсуд сформулювати та ухвалити рішення з питання, що є предметом місцевої ініціативи.

11. Якщо ініціативну групу не вдовольняє рішення, прийняте радою у порядку, встановленому п. 10.2 цього положення, або якщо рада не прийняла рішення по суті місцевої ініціативи, ініціативна група впродовж перших десяти днів третього місяця з дня подання заяви повідомляє раду про початок збирання підписів на підтримку місцевої ініціативи. В іншому разі діяльність ініціативної групи вважається припиненою, а процедура розгляду місцевою ініціативи – завершеною.

12. Ініціативна група може на будь-якому етапі розгляду місцевої ініціативи прийняти рішення про саморозпуск, що є підставою для припинення процедури розгляду ініціативи.

13. Збір підписів на підтримку місцевої ініціативи здійснюється ініціативною групою у підписних листах встановленої форми (додаток).

14. Для внесення місцевої ініціативи на розгляд ради ініціативна група повинна отримати підтримку 100  членів територіальної громади.

15. Оригінали підписних листів необхідно передати до ради до закінчення третього місяця з дня подання заяви.

16. Усі видатки, пов'язані із збиранням підписів, покладаються на ініціативну групу.

17. Протягом десяти перших днів четвертого місяця з дня подання заяви сільський голова провадить перевірку підписних листів і, у разі їхньої відповідності вимогам п. 13, скликає позачергову спеціальну сесію ради (далі – сесія) або включає розгляд місцевої ініціативи до порядку денного чергової сесії ради, якщо така запланована у строки, що задовольняють вимогам п. 18 цього положення.

18. Сесія з розгляду місцевої ініціативи має відбутися не пізніш як на десятий день п'ятого місяця з дня подання заяви про цю ініціативу.

19. Не пізніш як за десять днів до сесії рада повідомляє територіальну громаду про час і місце її проведення та про суть місцевої ініціативи (у формулюванні ініціативної групи) шляхом оголошення в доступних для членів територіальної громади місцях або в інший прийнятний спосіб.

20. Ініціативна група має право самостійно поширювати матеріали про суть місцевої ініціативи та хід її розгляду.

21. Засідання сесії ради, на якому розглядається питання, внесене шляхом місцевої ініціативи, проводиться у відкритому режимі, із забезпеченням можливості участі у цьому засіданні всіх членів ініціативної групи на умовах, які передбачені регламентом ради для депутатів ради.

22. З основною доповіддю по суті місцевої ініціативи виступає уповноважений ініціативною групою представник.

23. Рішення ради з питань, внесених шляхом місцевої ініціативи, приймаються поіменним голосуванням.

24. Копії протоколу сесії ради та підсумків голосування з питань, внесених шляхом місцевої ініціативи, засвідчені у встановленому порядку, у п'ятиденний термін надаються секретарем ради голові ініціативної групи.

25. Рішення ради з питань, внесених шляхом місцевої ініціативи, обнародується радою шляхом оголошення в доступних для членів територіальної громади місцях або в інший прийнятний спосіб.

ІV. Заключні положення

26. Нова місцева ініціатива з питання, що вже було предметом місцевої ініціативи, може бути внесена на розгляд ради не раніш як через рік з моменту завершення процедури розгляду радою попередньої ініціативи з того самого питання.

27. У разі незгоди з рішенням ради по суті місцевої ініціативи ініціативна група може оскаржити його у порядку, визначеному законодавством, або розпочати процедуру місцевого референдуму з питань, що були предметом ініціативи, відповідно до чинного законодавства України.

 

 

додаток

до Положення про місцеві ініціативи

ПІДПИСНИЙ ЛИСТ

на підтримку підготовленого в порядку місцевої ініціативи проекту рішення Боровицької сільської  ради

__________________________________________________________________________

(назва проекту рішення)

Всього підписів у підписному листі: _____ (_________________).

Справжність підписів засвідчую:

Член ініціативної групи ___________ _______________________

                                                                                         (підпис)       (прізвище та ініціали)

 

 

 

 

 

 

 


Розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування
Пропонуємо веб-платформи по створенню власного веб-сайту державним органам влади, органам місцевого самоврядування та державним установам
Gromada.org.ua, Rda.org.ua, Rayrada.org.ua, School.org.ua, Osv.org.ua